روزنامه ایران نوشت:

یک شهروند ایرانی از روند رسیدگی به درخواست‌های حقوق بشری در دفتر یکی از سازمان‌های بین‌المللی زیرمجموعه سازمان ملل در تهران انتقاد کرد و گفت: برای طرح مشکل خود در ارتباط با سفر به یکی از کشورها که خانواده اینجانب در آنجا زندگی می‌کنند به این دفتر مراجعه کردم و با وجود آن که این دفتر با مأموریت حقوق بشری در تهران برپا شده است، پاسخ عجیبی به من داد. این شهروند ایرانی افزوده: در ورودی این دفتر سازمان ملل از من سؤال شد که چرا به ما مراجعه کرده‌اید؟ و حال این که مأموریت این سازمان دفاع از حقوق بشر است. وی ادامه داده: سپس به من گفتند که درخواست و مشکل خود را بنویس، ‌اگر مسئول مربوطه تمایل داشت پاسخ می‌دهد و در غیر این صورت اگر این درخواست خوشایند مسئول مورد نظر نبود آن را به دستگاه کاغذخرد کن خواهد سپرد! گفتنی است، روادید این شهروند ایرانی قریب دو سال است به دلایل نامشخص در یکی از کشورها تمدید نشده و وی در این مدت از همسر و فرزندان خود در آن کشور دور مانده است.

/27217

کد خبر 151416

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین