ردصلاحیت احمدی نژاد، اظهر من الشمس است / تاج زاده برای بی اعتبار کردن انتخابات کاندیدا شده است

یک فعال رسانه ای گفت: اظهر من الشمس است آقای احمدی نژاد تایید صلاحیت نمی شود مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی بخواهد تغییر اساسی در رویکرد خود ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «احمدی‌نژاد؛ تیغ دولبه رد و تایید صلاحیت» این عنوان جدیدترین برنامه انتخاباتی خبرگزاری خبرآنلاین در کلاب هاوس بود که از دقایقی پیش با حضور فعالان رسانه ای و سیاسی و کاربران محترم و به بهانه چهارمین کاندیداتوری احمدی نژاد  درحال برگزاری است.

در ابتدای این نشست کلاب هاوسی، حسن لاسجردی عضو شورای سردبیری خبرآنلاین گفت: دوره ثبت نام نامزدها دوره بروز و ظهور چهره های متعدد در فضای سیاسی است و بعضا دستمایه طنز یا منازعات سیاسی می شود. امروز آقای محمود احمدی نژاد در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ثبت نام کرد. اما نحوه حضور و تجمع قبل از حضور و فضایی که در وزارت کشور به وجود آورد، نظراتی که عنوان کرد اگر ردصلاحیت شود انتخابات را قبول نمی کند، این سوال را ایجاد می کند که مورد تایید قرار می گیرد یا نه.

محسن ماندگاری، روزنامه نگار و پژوهشگر ارتباطات به عنوان مهمان در این نشست مجازی حضور داشت. او گفت:  اظهر من الشمس است آقای احمدی نژاد تایید صلاحیت نمی شود مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی بخواهد تغییر اساسی در رویکرد خود ایجاد کند.

وی گفت: جای تردید نیست ایشان رد صلاحیت می شود، منتهی ایشان با هدف رئیس جمهور شدن برای ثبت نام نیامد. آقای احمدی نژاد مانند آقای تاج زاده برای بی اعتبار کردن انتخابات ثبت نام کرد. هر دو بزرگوار (احمدی نژاد- تاجزاده) با این که می دانند تایید صلاحیت نمی شوند برای بی اعتبار کردن انتخابات و ریاست جمهوری آینده و نشان دادن باگ ها و ضعف های نظام در برگزاری انتخابات، تایید صلاحیت و چیزهایی از این دست در انتخابات حضور یافتند.

ماندگاری گفت: آقای تاجزاده بخشی از نخبگان را هدف قرار داده تا آنها را متقاعد کند انتخابات کارکرد درست و اساسی ندارد. آقای احمدی نژاد طرفداران خود و عوام را مخاطب قرار داده است. همانطور که آقای تاجزاده تایید صلاحیت نمی شود آقای احمدی نژاد هم تایید نخواهد شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =