۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۱

روزنامه جام جم نوشت:

زنی که به اتهام کشتن پسر 4 ماهه‌اش از سوی پلیس جنایی شهرستان شهریار بازداشت شده است، روز گذشته برای تشخیص سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم با همکاری شوهرش جسد را درون صندوق عقب خودرو گذاشته بود تا آن را در زادگاهش کرمانشاه دفن کند.

روزهای پایانی هفته گذشته زن و مردی سراسیمه وارد یکی از کلانتری های کرمانشاه شدند و به یکی از ماموران گفتند فرزندشان مرده و نیاز به مجوز دارند تا جسد کودکشان را دفن کنند. ماموران کلانتری از مرد غریبه و همسرش خواستند برای دریافت برگه دفن کودک به پزشکی قانونی مراجعه کنند، اما آن زوج با اصرار از مامور انتظامی مجوز دفن می‌خواستند.

جسد در صندوق عقب خودرو بود
مامور کلانتری که به آنها ظنین شده بود، در مورد کودک فوت شده پرسید که والدینش گفتند جسد در صندوق عقب خودرو قرار دارد. پلیس جوان که شوکه شده بود، برای بررسی موضوع همراه آنها به سمت خودرو رفت و با باز شدن در صندوق عقب و مشاهده جسد پسری 4 ماهه که به طرز دلخراشی کشته شده بود، زوج جوان را بازداشت کرد. ماموران در تحقیق از این زن و شوهر متوجه شدند در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد زندگی می‌کنند و مادر جوان، کودک 4 ماهه‌اش را کشته است. به این ترتیب ماموران آگاهی شهرستان کرمانشاه طی مکاتبه‌ای با کارآگاهان جنایی آگاهی شهرستان شهریار، موضوع جنایت را اطلاع دادند. به این ترتیب جسد کودک با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی استان تهران انتقال یافت و والدینش نیز در اختیار کارآگاهان جنایی آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفتند.

اعتراف تکان‌دهنده مادر
مادر کودک که متهم اصلی پرونده بود و مشکل روحی شدیدی داشت، در بازجویی به پلیس گفت: چند روز پیش از حادثه 2 زن مرا در خانه‌مان کتک زدند. در جریان درگیری با آنها، زنی جوان به کمکم آمد و نجاتم داد و 2 زن غریبه فرار کردند. وقتی ماجرا را برای شوهرم تعریف کردم، او حرف‌هایم را باور نکرد.  شب بعد نیز در غیاب همسر و 2 فرزند نوجوانم، زنی به اتاقم آمد و گفت به زودی پسر 4 ماهه‌ات را از این خانه می‌برم و به سرعت ناپدید شد. سراسیمه به اتاق رفتم و نوزادم را بغل کردم. وقتی شوهر و 2 پسر نوجوانم به خانه بازگشتند، ماجرا را برایشان گفتم که دلداری‌ام دادند.

متهم با اشاره به کشتن فرزندش گفت: از ترس این‌که به 2 پسرم آسیبی برسد، آنها را به خانه یکی از اقوام بردم تا چند روزی آنجا بمانند و در امان باشند. ظهر روز 19 اردیبهشت وقتی شوهرم از خانه خارج شد، زن غریبه دوباره به سراغم آمد و می‌خواست با زور و تهدید پسرکوچولویم را با خود ببرد که مانع شدم. دقایقی بعد از فرار زن غریبه، صداهایی به گوشم رسید که می‌گفت باید فرزندت را بکشی، در غیر این صورت زن غریبه اعضای خانواده‌ات را خواهد کشت. من هم با ترس و لرز چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و سر پسرم را بریدم. سپس ساعت‌ها کنارش نشستم و گریه کردم. با آمدن شوهرم به خانه و اطلاع از موضوع مرگ فرزندمان، اجازه ندادم جسد را در گورستان شهر دفن کند. آن را در صندوق‌عقب خودرو گذاشتیم تا با انتقال به شهرستان کرمانشاه ـ زادگاهم ـ در آنجا دفن کنیم.

پدر از جنایت همسرش گفت
در پی اعتراف این زن، شوهرش نیز در بازجویی به پلیس گفت: همسرم یک بیمار روانی است. با دیدن جسد پسر کوچولویم در خانه شوکه شدم و باور نمی‌کردم مادرش عامل قتل باشد.  همسرم اجازه نمی‌داد ماجرا را به خانواده‌هایمان اطلاع دهیم و به خاطر تهدیدهایش با او همراه شدم و جسد را به شهرستان منتقل کردیم.
بنابر این گزارش، در حالی که برای این زوج قرار قانونی صادر شده است، زن متهم روز گذشته برای تشخیص سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.
56282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باران IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    چقدر وحشتناکه خدای من تنم داره میلرزه
  • علی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    زنیکه دیوانه مادر ارزوی بچه داریم میمیریم انوقت اسکیزوفرنی داشته
  • asal IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    che jori delet oumad bi rahm .
  • sepideh IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    الهی بمیرم واسه اون بچه
  • بدون نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    1 0
    دوره آخرالزمان نزدیک است ،بحق چیز های ندیده و نشنیده!!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    زنه بیماریِ اسکیزوفرنی داشته: شنیدن صدا و ... کاش زودتر خانوادش از بیماریش مطلع میشدن