حرف‌های مهم گل‌محمدی در آستانه دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل استقلال حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و سوم، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد.

گل محمدی در ابتدا گفت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک می گویم و آروزی قبولی طاعات و نذر و دعای آنها را دارم. از کادر پزشکی و درمانی هم بابت زحمات زیادشان تشکر کرده و هیچ وقت نباید آنها را فراموش کنیم . خدا به همه آنها ها که در سخت ترین شرایط کار می کنند سلامتی بدهد.باید از بازیکنان مربیان و تمام دست اندرکاران که سبب شدند مردم در خانه بمانند پ کمک زیادی به عدم انقال ویروس کرده اند داشته باشیم زیرا کار سختی را پیش رو دارند و هر هفته باید با اتوبوس و هواپیما به شهر های مختلف بروند. باید از تک تک آنها تشکر کرد دربی یک بازی ویژه و خاص است که حساسیت خاصی برای هواداران دارد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است و حساسیت های خاص خود را به خصوص برای هواداران دارد. فکر کنم چیزی که سرنوشت و نتیجه دربی را مشخص می‌کند، داشتن تمرکز و روحیه برنده شدن است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان ما آماده دربی هستند، البته بعد از بازی با سپاهان چند مصدوم دادیم و امیدواریم تا فردا بهبود پیدا کنند. دوست داریم بینندگان از بازی لذت ببرند و در نهایت هم نتیجه، نتیجه دلخواه ما باشد. هفته های پایانی است و هر امتیاز از دست رفته، در قهرمانی تاثیر دارد. ما هم برای این سه امتیاز تمام تلاش و انرژی خودمان را می‌گذاریم. شرایط بازی را هم می‌دانیم به چه نحوی است اما شاید زود باشد درباره اتفاقات فنی بعدا صحبت می‌کنیم.

گل محمدی در مورد شرایط مصدومان تیم پرسپولیس گفت: واقعا چیزی مشخص نیست. ما زمان کمی برای کارهای ریکاوری داشتیم و دیروز هم بدون مصدومان خود تمرین کردیم. شرایطشان زیاد تا دیروز خوب نبود اما 24 ساعت تا مسابقه مانده. فکر کنم این ساعت های باقی مانده در تعیین وضعیت حضور آن ها موثر خواهد بود.نمی‌توانیم درباره این که چه کسی بازی می‌کند یا خیر صحبت کنیم. این تا فردا مشخص خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی لیگ توضیح داد: اعتراض را از روز اول و شاید از یک ماه پیش داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض به نظرم از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط و برنامه بازی‌ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی را برایمان درست کنند. انتظار زیادی هم نداشتیم و خواسته برابری و عدالت بود. استقلالی‌ها می‌خواستند با بازی برابر با ما بازی کنند، آن را اجرا کردند اما در بازی برگشت متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تبعیض وجود داشته و نمی‌توانیم بگوییم نبوده. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم و یکی برنامه ریزی مسابقات است و دیگری برنامه‌های چیپ صداوسیماست که همیشه از کارشناسان و مجری‌های استقلالی استفاده می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است! حرف های سخیف می‌زنند و فشار به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داده بود و این کاملا نگران کننده است. درخواست ما از همه کسانی که می‎‌توانند تاثیرگذار باشند این است که بگذارند آرامش برقرار شود و داوران کارشان را کنند.

گل محمدی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: همه بازی‌ها برایمان مهم است. این فلسفه پرسپولیس است که تا آخر بجنگیم و فرقی نمی‌کند حریف ما وسط جدول باشد و بازیکنان ما ذهن بزرگ و برنده ای دارند و این به ما کمک می‌کند.حریف جدی ما سپاهان است و ما اصلا برای مساوی وارد زمین نخواهیم شد و اراده مان فردا هم این است که برنده شویم و برد هدف اصلی است.شرایط هر بازی متفاوت است اما باید روی این موضوع کار کنیم و خودم هم قبول دارم و باید بعد از زدن گل اول برویم برای گل دوم. طبیعی است که حریف هم فشار می‌آورد و وقتی جلو هستید باید بیشتر حمله کنید. باید بیشتر حمله کنیم و به فکر گل های بعدی باشیم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    6 19
    گلمحمدی همیشه محافظه کار بوده و در تمام دربی های تحت هدایت ایشان، هم گل اول را استقلال زده. پس الکی جو میده.