ابراز تأسف چین برای آمریکا برای حمایت کورکورانه از اسرائیل

ایسنا نوشت:چین نسبت به ممانعت آمریکا از برگزاری نشست امروز (جمعه) شورای امنیت درباره فلسطین ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده چین در سازمان ملل و رئیس کنونی شورای امنیت با انتشار پیامی در توییتر نسبت به جلوگیری آمریکا از برگزاری نشست امروز شورای امنیت درباره فلسطین ابراز تأسف کرد.

وی در این باره نوشت: ما نسبت به جلوگیری یک عضو از برگزاری جلسه جمعه متأسفیم و این در حالی رخ داده است که شورای امنیت باید اکنون پیام قویی را بفرستد.

نماینده چین تأیید کرد که جلسه امروز برگزار نخواهد شد، چراکه اعضای شورای امنیت نتوانستند درباره برگزاری آن به توافق برسند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که آمریکا خواستار تعویق نشست امروز شورای امنیت با موضوع درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    چین اولا برای خودش تاسف بخوره که مردمان خودش رو محروم از اینرتنت آزاد کرده! شدیدترین سانسورهارو علیه مردمان خودش گرفته! حتی گوگل رو هم فیلتر کرده برای مردمان خودش! تا حالا شده یه تظاهرات تو چین بشنوید که اتفاق افتاده!؟ فیلمی از تظاهراتشون رو شندیدید!؟ در حالی که چین داره از مردمانش بهره کشی میکنه جوری که به شدت نیروی کار ارزانی رو به واسطه زور برای خودش ایجاد کرده! چین بهتره که یه کم به فکر مردمانش خودش باشه که این قدر از کشور فرار نکنن به کشورهای دیگه برای پناهندگی و مهاجرت و تحصیل و و سرمایه گذاری و ...!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    تمام سیاستهای کنونی امریکا توسط ایران تعیین میشوند و ایران نمیخواهد در نشست سازمان ملل نقطه ظعفی علیه فلسطینیان مطرح شود و اگر اوضاع با همین شکل پیش رود بزودی اسرائیل متلاشی میشود بدون انکه کسی در جریان جزئیات قرار گیرد.