سخنگوی ارتش اسرائیل:بمباران منازل مسکونی 9 نفر از فرماندهان حماس

ایرنا نوشت:سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در بامداد امروز (دوشنبه)، منازل مسکونی ۹ نفر از رهبران «جنبش حماس» را بمباران کرده است.

به نقل از شبکه «الجزیره»، سخنگوی ارتش اسرائیل در حالی ادعای حمله به منازل غیرنظامیان و رهبران حماس را مطرح می‌کند که تاکنون بنا به آمارهای منتشر شده، حدود ۲۰۰ غیرنظامی فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی طی هشت بمباران غزه، به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی تاکنون چندین برج مسکونی غزه را بمباران کرده؛ بدون اینکه هشدار قبلی داده باشد.

منابع فلسطینی بارها اعلام کردند که رژیم اشغالگر منازل مسکونی در غزه را بدون هشدار قبلی هدف قرار می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را آماج حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد و بیشتر حملات این رژیم متمرکز بر مناطق مسکونی و بمباران مراکز و تاسیسات  غیرنظامی است.

مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و قتل و کشتار زنان و کودکان در غزه، شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جنوب تا شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات گسترده موشکی، راکتی و خمپاره‌ای قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد هشتمین روز متوالی شده است. شمار شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از گذشت هشت روز به ۱۹۷ نفر و شمار مجروحان نیز به بیش از ۱۳۰۰ نفر رسیده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 16
    موشک در مقابل قلوه سنگ و خمپاره خیلی سخته فقط ی معجزه به کمک فلسطین بیاد مثل زدن مرکز حساس که بتونه خسارات را یر به یر و سربه سر کنه ولی مستضعفین پیروز نهایی هستند
    • BG ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      نه بابا موشکه در برابر موشک. اتفاقا فلسطین هزار و خرده ای موشک پرونده اسراییل صد و خرده ای