شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری قدردان روابط عمومی‌های استان است

همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از نقش ارزنده روابط عمومی‌ها در مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش موثر روابط عمومی‌ها در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی گفت: رابط‌عمومی‌ها شریان‌های ارتباطی دستگاه‌ها و نهادها با مردم هستند.
موسی انصاری با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی رابط‌عمومی‌ها برای سایر کارکنان اداره برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری افزود: روابط‌عمومی‌ها نقاط قوت دستگاه‌ها هستند که بصورت مستقیم عملکرد آن مجموعه و به نوعی عملکرد نظام را برای مردم بازگو می‌کنند.
انصاری روابط عمومی هر دستگاه را یکی از کلیدی‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های هر سازمان برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با هنر خود علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نقش آرامبخش نسبت به استرس‌های درون سازمانی دارند و تکانه‌های اجتماعی را هم مدیریت می‌کنند.
وی در پایان با قدردانی از نقش روابط‌عمومی‌ها بعنوان یکی از بازوان توانمند و همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم و مناسبت‌ها گفت: امیدوارم با هم‌افزایی و مشارکت بیشتر روابط‌عمومی‌ها و علی‌الخصوص روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و تبلیغی در سال جدید و با توجه به شرایط موجود در کشور  و انتشار ویروس منحوس کرونا بتوانیم به نحوه شایسته از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها برای بزرگداشت ایام‌الله بهره بریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =