تخلفات انتخابی در البرز گزارش می‌شود

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان از اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان خواست با رصد دقیق فضای انتخابات، تخلفات کاندیداها را گزارش کنند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز : «جهانگیر شاهمرادی» با بیان این مطلب در جلسه هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان اظهار کرد: دبیرخانه هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان نسبت به چاپ کتابچه‌ای حاوی وظایف و اختیارات اعضای ه‍یئت بازرسی اقدام کرده است و اعضا موظف هستند با مطالعه دقیق آن نسبت به وظایف خود آگاهی کاملی داشته و اقدام کنند.


وی افزود: اعضای هیئت بازرسی استان باید تا زمان اعلام احراز و تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به صورت همزمان برگزار می‌شود، با دقت نسبت به رصد فضای انتخابات اقدام کرده و نسبت به انجام تکالیف قانونی خود عمل نمایند.


شاهمرادی خاطر نشان کرد: کنترل و بازرسی جریان انتخابات، حصول اطمینان از انجام دقیق و صحیح وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، تحلیل و جمع‌بندی مسند و مستدل از تخلفات انتخاباتی و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به شکایات از مهمترین وظایفی است که باید از سوی اعضای هیئت بازرسی انتخابات بیش از پیش مورد توجه و دقت قرار گیرد تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، آرامش کامل بر فضای انتخابات استان حاکم شود.


برگزاری مرتب جلسات اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات در سطح شهرستان های استان از دیگر موضوعاتی بود که‌ مورد توجه رئیس هیئت بازرسی استان قرار گرفت.


شاهمرادی اظهار امیدواری کرد که با فراهم نمودن بسترهای لازم جهت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان بوده و افراد اصلح با فعالیت خود چشم انداز روشنی برای استان و کشور ترسیم نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =