آبرسانی مستمر با رفع مشکل آبرسانی شهرستان  شهرکرد

رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه نافچ از رفع مشکل آبرسانی چندین ساله مجتمع آب آشامیدنی پیر بلوط از توابع شهرستان شهرکرد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری ،  رحمان عسگری با اعلام این خبر گفت: با حذف کلکتور در مجتمع پیربلوط که افت فشار را به همراه داشت آبرسانی به روستاهای کاکلک و پیربلوط به صورت مستمر انجام می شود.
    عسگری افزود: با اجرای دو خط لوله و جدا شدن چاهها امکان اینکه هر دو چاه هم زمان وارد مدار بهره برداری شوند فراهم آمده.
      نامبرده از جدا سازی اتاقک دستگاههای کلر زنی در این مجتمع هم خبر داد و گفت: با انجام این مهم علاوه بر این که از امکان تاثیر گذاری گاز کلر بر تاسیسات برقی و آبی جلو گیری میکند گند زدایی آب هم به صورت مستمر و به میزان استاندارد انجام می شود.  
    وی از دیگر کارهای انجام شده در حوزه آبرسانی در جهت خدمت به روستائیان عزیز آن ناحیه را اصلاح و باز سازی ۳۰۰ متر از شبکه داخلی روستای پیر بلوط در جهت جلو گیری از هدر رفت آب شرب -  توسعه شبکه آب آشامیدنی به طول ۴۰۰ متر در جهت رفع افت فشار منطقه ای در روستای ارجنک و جداسازی اتاقک کلر زنی از تاسیسات سر چاهی آن روستا و همچنین توسعه ۲۵۰ متری شبکه آبرسانی در شهرک جدید روستای هرچگان را اعلام نمود که به صورت امانی توسط اداره آب و فاضلاب ناحیه نافچ و پشتیبانی ستاد آبفای استان انجام شد.
   عسگری در ادامه افزود: این اداره در حال تکمیل و تجهیز مخزن ۲۵۰ متر مکعبی قبلی روستای هرچگان است تا در کنار مخزن ۵۰۰ متر مکعبی فعلی کار ذخیره سازی آب را در ساعات خاموشی چاه در اوج مصرف برق انجام دهد.
قابل ذکر است با کمک و همت تعدادی از خیرین محترم و خیر اندیش شهر نافچ حدود هشتاد میلیون ریال از بدهی های معوق آب و فاضلاب وصول شد که از این عزیزان تقدیر وتشکر می گردد.
   رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه نافچ در پایان از اصلاح ۲۰۰ متر لوله دو اینچ وهم چنین اصلاح  لوله ۱۶۰ میلی متری پلی اتیلن در شبکه آبرسانی شهر نافچ به طول ۴۵۰ متر خبر داد و افزود: این خدمات میسر نبود جز با همراهی مسئولین ستادی - کلیه  همکاران - پیمانکار و بخصوص اعضای محترم شورای های اسلامی – دهیاران و شهردار محترم شهر نافچ که در انجام این پروژه ها همکاری و همراهی داشتندکه از همگی تشکر و قدر دانی می گردد.
   یاد آوری می گردد اداره آب و فاضلاب ناحیه نافچ  به بیش از ۴۵۰۰  مشترک در شهر نافچ و روستاهای هرچگان – پیربلوط – ارجنک و کاکلک خدمات آبرسانی ارائه می نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =