۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
همکاری کمدین های «خندوانه» با طنزهای رادیو

ناصر محبی و سهیل غلامرضاپور، از کمدین‌های برنامه «خندوانه» به جمع مجریان رادیو صبا پیوستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «رادیو شصت»، «لیموترش»، «صدویک راه برای کتاب نخواندن»، «شب سعید» و «ناصر باش» عناوین برنامه‌هایی است که از اول خرداد در جدول پخش رادیو صبا قرار می‌گیرند.

طبق اعلام روابط‌عمومی رادیو صبا، «شب سعید» برنامه‌ای است با اجرا سعید بیابانکی که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود و تورق مطالب و اتقاقات طنز در طول هفته در قالب داستانک و شعر طنز است. 

«ناصر باش» عنوان برنامه دیگر با اجرای ناصر محبی از کمدین‌های «خندوانه» است که مردم او را با استندآپ «قصه‌های من و بابام» می‌شناسند. این برنامه شامل بخش‌های مختلف از جمله «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه‌هایی با اجرای ناصر محبی» و... است و  از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

«رادیو شصت» با رویکرد پرداختن به آثار ادبی و موسیقی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ تولید شده است و اشعار کلاسیک، نو، ترانه‌ها و تصنیف‌های نوستالژیک آن دهه‌ها بخش‌هایی از آن است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰  راهی آنتن می‌شود.

«لیمو ترش» هم یک برنامه طنز اجتماعی است و رفتارهای اجتماعی نادرستی را که در جامعه رواج دارد در قالب نمایش طنز بیان و نقد می‌کند. این برنامه با بازیگری مرتضی اسماعیلی و گلچهره زند روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می‌شود.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» عنوان برنامه دیگر از رادیو صبا است و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین سهیل غلامرضاپور از کمدین‌های برنامه «خندوانه» نیز به جمع مجریان رادیو صبا پیوسته و قرار است به عنوان مجری برنامه «هفت چالک» در کنار مهسا ایرانیان به اجرا بپردازد. این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =