۴ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
نماینده کنست: نتانیاهو بیمار روانی است

ایرنا نوشت: یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز چهارشنبه با انتقاد از حمله این رژیم به غزه بنیامین نتانیاهو را بیمار روانی خواند.

به گزارش روسیا الیوم، «عوفر کاسیو» عضو حزب جبهه گفت: نتانیاهو مسؤول خون های ریخته شده است. او مسؤول هر قطره خونی است که از یهودیان و فلسطینیان می ریزد. او و کابینه اش گناهکار هستند.

وی افزود: نتانیاهو یک بیمار روانی است و شیفته آتش افروزی است و مسؤول هر قطره خونی است که در غزه و اسرائیل ریخته می شود. قلب من با مردم غزه است.

این عضو کنست اضافه کرد: نتانیاهو لحظه ای جنگ را به راه انداخت که فهمید نمی تواند کابینه را تشکیل بدهد. در همان روزی که مسؤولیت تشکیل کابینه به یائیر لاپید منتقل شد.

پیش تر نیز «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفته بود که نتانیاهو از ابتدای تحولات بیت المقدس به طور مشکوکی در حال اداره کردن این جنگ است. او در واقع صرفا بخاطر منافع شخصی و امکان ادامه یافتن حکمرانی خویش و ناکام گذاشتن محاکمه‌اش چنین رویکردی در پیش گرفته است. من از سال‌ها پیش هشدار داده‌ام که نتانیاهو بالاخره بخاطر حل و فصل مشکلات خاص خود، جنگ به راه خواهد انداخت. او حاضر است بخاطر منافع شخصی زمین زیر پای ما را به آتش بکشد.

همچنین «دانئیل فریدمن» مسوول سابق دادستانی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نتانیاهو با عملکرد اشتباه خود بیش از همه نخست وزیرهای این رژیم باعث تحکیم و تقویت حاکمیت حماس در نوار غزه گردید.

«بن کسبیت» روزنامه نگار در سرزمین های اشغالی فلسطین نیز تاکید کرده بود که نتانیاهو تنها کسی است که از جنگ کنونی سود می‌برد و در واقع هدف اصلی او از این کار آن است که کابینه جایگزینی برای او و کابینه متبوعش نتوانیم بیابیم.

ارتش رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته حمله‌های وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این رژیم، صدها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    مرگ بر اسراییل و نتانیاهو