حملات تند سردار سعید محمد به رقبایش در انتخابات /برخی آمده اند تا در مناظره ها تخریب کنند /برخی اصولگراها اظهار فضل می کنند

فارس نوشت: سعید محمد گفت:برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره های قبلی هم رای نیاورده اند، ‏ولی می آیند که تخریب کنند.

سعید محمد⁩ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع فعالان ستاد های مردمی خود با بیان اینکه ‏یک ماه آینده، روزهای بسیار پرکاری را در پیش داریم، اظهار داشت: ‏باز قصد دو قطبی سازی و ترساندن مردم از جنگ و دلار و اقتدارگرایی و … را دارند ولی ‏عیبی ندارد چون ‏ما آمده ایم ⁧انتخابات سه قطبی⁩ بشود.

وی با تاکید بر اینکه ‏کلمه قشر خاکستری را قبول ندارم، مردم ایران همه سفید هستند، تصریح کرد: ‏خاکستری بخشی از خواص و مسئولان اند که این وضعیت را برای مردم درست کرده اند که منجر به گوشه نشینی ملت شده است.

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ ضمن اشاره به اینکه ‏می گویند در شرایط حساس کنونی کشور به صلاح نیست جوان ها و چهره های جدید را وارد عرصه کنیم، اظهار داشت: ‏شما نگران میزهای خودتان هستید نه انقلاب و مردم.

محمد با بیان اینکه ‏اسم مدیریت جهادی را خراب کرده اند، اظهار داشت: مردم تا می شنوند فکرمی کنند باز قرار است عده ای بدون تدبیر و اندیشه کاری راخراب کنند، ١٠ برابر استاندارد هم هزینه روی دست بیت المال بگذارید.

وی با بیان اینکه ‏مدیریت جهادی اتفاقا یعنی فکر و تدبیر مضاعف توام عمل جهادی تصریح کرد: ‏برخی اشخاص که خود را اصولگرا می دانند این سو آنسو از لزوم کاهش مشارکت صحبت می کنند. ‏وقتی ولی جامعه سخن از مشارکت حداکثری می زند، شما بر چه مبنایی اظهار فضل های این گونه می کنید.

حملات تند سردار سعید محمد به رقبایش در انتخابات /برخی آمده اند تا در مناظره ها تخریب کنند /برخی اصولگراها اظهار فضل می کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ‏برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره های قبلی هم رای نیاورده اند، ‏ولی می آیند که تخریب کنند در مناظره ها، ‏ما آماده ایم و دست مان پر است و از همه آنان همه مطالبه داریم زیرا هرجا بودیم وظایف مان رابه درستی انجام داده ایم، آنان باید پاسخگو باشند.

محمد با اشاره به اینکه ‏به همان میزان که با اصلاح طلبان تند و افراطی مسئله داریم، منتسبان به ولی فقیه که خلاف منویات رهبر انقلاب عمل می کنند را هم مضر می دانیم، گفت: ‏با بچه های جبهه انقلاب منازعه نداشته باشید هرچند  ‏در ماه های اخیر بدنه برخی از کاندیداها با ما خیلی نامهربانی کردند ولی ‏روز آخر ثبت نام ها شخصا به آقای سعید جلیلی زنگ زدم و گفتم نیاز است که به صحنه بیایید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =