فرمانداران مانع از انجام کشت های غیرمجاز  در خوزستان شوند

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران، مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مانع از انجام کشت غیرمجاز انجام شوند تا دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه های محرومیت زدایی با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید، اظهار کرد: در صورت بی توجهی، خود کشاورزان به سبب از بین رفتن کشت شان ناشی از کمبود آب متضرر می شوند.

وی افزود: اقدامات خوبی برای تامین منابع مورد نیاز برای رفع مشکلات آب و فاضلاب، روان آب ها و آب های سطحی انجام شده که امید می رود به نتیجه نهایی برسد.

وی با تاکید بر تلاش تمام قد دولت بر رفع مشکلات مذکور، تصریح کرد: به طور پیگیر موضوع هستیم، به شخصه درباره ی موضوعات یاد شده با معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیران نیرو، کشور و نفت صحبت کردم و مراتب با روند خوبی در حال پیشرفت است.

استاندار خوزستان یادآور شد: پیگیر دریافت مطالبات مربوط به خسارت کشاورزان ناشی از سیل ۹۸ در استان هستیم که امید می رود این مطالبات هر چه سریعتر پرداخت شود.

سلیمانی دشتکی، گفت: با توجه به خشکسالی شدید اولویت نخست ما در سال جاری تامین و برقراری آب شرب است و لذا فرمانداران و مدیران در این باره دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: هنگامی که اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه های جمع آوری آبهای سطحی اهواز و ماهشهر ابلاغ شد این اعتبار به جای هزینه در پروژه های متعدد در یک پروژه مهم که قابل تکمیل باشد بایستی هزینه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =