پیام حزب الله به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی

ایرنا نوشت: جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان درپیامی به مناسبت پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین، معادلات گذشته را درهم شکست و قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد.

 حزب الله روز جمعه با تبریک پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی افزود: مقاومت در این نبرد قهرمانانه توانست معادلات گذشته راکه دشمن صهیونیستی تلاش می کرد با سلاح و آتش و جنایت آن را تثبیت کند،  درهم شکست.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: مقاومت فلسطین قواعدی را پایه گذاری کرد که زمینه ساز پیروزی بزرگ درآینده خواهد شد و باردیگرحیات را به آرمان فلسطین و امید را به ملت های مستضعف جهان بازگرداند.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی تاثیرات سیاسی، راهبردی و فرهنگی مهمی بر آینده درگیری ها در منطقه برجای خواهد گذاشت.   

ملت فلسطین، کشورهای محور مقاومت و همه گروه های سیاسی و مردمی که در سراسر جهان فلسطین را یاری کردند، تاکید و ثابت کردند که این غده سرطانی جنایکار از خانه عنکبوت سست تر است و چنان دچار ضعف و ناتوانی است که پیروزی کامل در دسترس و قدس از هر زمان دیگیری به آزادی نزدیک تر است.

در این نبرد همه توهم ها درباره صلح و راه حل سیاسی و طرح خائنانه معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فرو ریخت و نشان داد که مقاومت در مسیر پیروزی و آزادی دست برتر دارد.

‌از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، با دخالت برخی طرف های خارجی، آتش بس میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    يك خورده بررسي كنيد ماجرا چي بوده است ؟ برجام به احتمال زياد در حال احيا است و اسرائيل هم نتوانست جلوي آن را بگيرد پس با اين جنگ نزديك به 4000 موشك را فلسطين را نابود كرد تمام تاسيسات و زير ساختهايي كه تو اين چند سال تو فلسطين درست شده بود نابود شد و خطر بيخ گوش خود را كه ايران براي ان هزينه كرده بود را بين برد حالا برجام هم كه اوكي بشود دست و بال ايران باز شود دوباره اينها تا بياد مثل اولش بشود چند سال طول مي كشد
  • ناشناس US ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    حزب الله عزیز لطفا اول تعریف پیروزی را بگویید تا یاد بگیریم خاک اسرائیل را تصاحب کردید ؟ حکومت اسرائیل را سرنگون کردید؟ بنده متوجه شدم تاکنون ۲۰۰ فلسطینی شهید و ۲۰ اسرائیلی کشته شدند
  • US ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    ما هم تبریک میگیم. اسراییل از روی نقشه پاک شد.