شبکه نمایش، ۳۵ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را روی آنتن خواهد برد

شبکه نمایش از یکم تا هفتم خرداد، ۳۵ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را روی آنتن خواهد برد. «جانگوی آزادشده» با بازی کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو، «لئون» با بازی ژان رنو و ناتالی پورتمن و «شاهین مالت» با بازی همفری بوگارت، از جمله این آثار هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش در هفته آینده، در بخش موضوعی و هفتگی، به سراغ سینمای وسترن رفته است و  در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) نیز فیلم‌های عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را پخش خواهد کرد.

فهرست فیلم‌های سینمایی شبکه نمایش و زمان پخش آن‌ها به شرح زیر است:

ساعت ۱۳: فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش که از شنبه یکم تا جمعه هفتم خرداد روی آنتن خواهند رفت، عبارتند از «کاغذهای رنگی»، «جایی برای اشتباه نیست»، «کلاه سبزها»، «چهارگاه»، «یک خواب راحت»، «خاطره بازی» و «اشیاء از آن‌چه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند».

ساعت ۱۹: شبکه نمایش در بخش موضوعی هفتگی خود، به سراغ ژانر محبوب سینمای وسترن رفته است و فیلم‌های «جویندگان»، «جانگوی آزادشده» (با بازی کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو)، «چه کسی لیبرتی والانس را کشت»، «قطار ۳:۱۰ به یوما»، «روزی روزگاری در غرب»، «خوب، بد، زشت» و «هفت دلاور» پخش خواهند شد.

ساعت ۲۱: در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش، مرور آثار عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را در برنامه دارد. فیلم‌های منتخب این هنرمند به ترتیب پخش، عبارتند از «فرزند خاک»، «همبازی»، «پرواز خاموش»، «ملکه»، «شب بخیر فرمانده»، «سرو زیر آب» و «شب واقعه».

ساعت ۲۳: شبکه نمایش، در بخش فیلم‌های جذاب، «تانک‌ها، «بانوی نقاش»، «مرد پنهان»، «موفق باشی»، «مهمانپذیر»، «لئون» ( با بازی ژان رنو و ناتالی پورتمن) و «بازی تقلید» را روی آنتن خواهد برد.

ساعت یک بامداد:  فیلم‌های کلاسیک هفته اول خرداد شبکه نمایش، به ترتیب روز پخش عبارتند از «مردی که به زانو در آمد»، «شاهین مالت» (با بازی همفری بوگارت)، «ساحل زیبای کوچک»، «وصیت‌نامه دکتر مابوزه»، «رد گربه»، «بازگشت به ویچ مانتین» و «سقوط امپراطوری روم» خواهند بود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =