تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل فدراسیون/عکس

ورزش سه نوشت: گروهی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به احکام تازه کمیته انضباطی، تجمعی را در مقابل فدراسیون فوتبال برگزار کردند.

صفحات هواداری پرسپولیس در روزهای اخیر با انتشار چند بیانیه خبر از تجمع در مقابل فدراسیون فوتبال در اعتراض به آرای کمیته انضباطی دادند. آن‌ها محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را ناعادلانه توصیف کرده و نوشتند که برای دفاع از حقوق پرسپولیس دست به این کار عملی می‌زنند.

این تجمع از ساعت ۱۱ در خیابان سئول، مقابل فدراسیون فوتبال آغاز شد و هر لحظه به تعداد حاضران اضافه می‌شود و حالا میتوان گفت که حدود ۱۰۰ نفر در مقابل ساختمان فدراسیون حضور دارند.

حاضران در تجمع که اکثرا با ماسک در محل حضور دارند، شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال سر دادند و خواستار رسیدگی دوباره به اتفاقات دربی و بازی اصفهان شدند. این اولین تجمع اعتراضی در دوره ریاست عزیزی خام محسوب می‌شود.

تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل فدراسیون/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    12 25
    سیاووش یزدانی که اینهمه حاشیه تو باز درست کرد و فحاشی کرد ده هزار تومن جریمه نشده اون وقت ورداشتن بازیکنای پرسپولیس رو محروم کردن!
    • حسین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      7 5
      ببین آقای ازخود راضی اگه قرار بر تنبیه یا جریمه باشه آل کثیر، مقانلو، ترابی،پیروانی، جلال باید حداقل هرکدام ۲۰۰میلیون تومان جریمه می شدند
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      8 6
      مگه خبر نداری تیم سوگولی کیسه کش مصونیت قضایی داره .
    • نازنین IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      3 4
      آقای از خود ناراضی! انتظار داری آل کثیر چون بهتون گل زد جریمه بشه؟ هر چند از شما بر میاد که بازیکنان کلیدی حریف رو ناجوانمردانه مصدوم کنید حالا هم با دسیسه محروم کنید!
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    11 7
    خجالت برای تیم و هوا داران ضد قانون پرسپولیس.انشالله فدراسیون جدید درستشون میکنه بد عادت شدند چند تا ۳ بر ۰ به نفعشون و ....
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    7 7
    فدراسیون و کمیته انضباطی آبی بی عدالت فکر کردن ۲۰ سال پیش هستش که هر بلائی خواستن سرپرسپولیس بیارن؟ نمونش پیام صادقیان، مجتبی محرمی و خیلی های دیگه که کمیته انضباطی کیسه کشا هر محرومیتی رو برای بازیکنان پرسپولیس برید و اجرا کرد و بعضیاشون نابود شدن ،ولی در همین زمان حال خیلی تخلفات تیم سوگولی کیسه کش بیشتر از اینه ولی دریغ از یک تذکر ،نمونش درگیری با تو فرودگاه مشهد که کمیته بی انضباطی و کمیته بی اخلاق خودشون رو به خواب زدن ،زمان بزن دررویی دیگه تمام شد ،این با هواداران پرسپولیس طرفین .
  • آسو IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    13 1
    وسط کرونا و این همه بدبختی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی تجمع کردن برای فوتبال،اون هم در حد لیگ ایران،واقعا بیکارن و بی دغدغه،اینها تعصب نیست،چون تعصب به تیم و رنگ هزاران فرسنگ پشت تعصب به وطن،جامعه،انسانیت و ... است این کارها تو آلمان و انگلیس و ... قابل فهمه،چون اونها مسئولیت و تعصب به موارد بسیار مهمتر رو خیلی با نمره خوب پاس کردن،حالا اومدن سر یه محرومیت تو یه بازی زیر کمترین استانداردها ولوله به پا کنه،که چی؟؟؟فقط به قرمزها نمیگم،به همه میگم،
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    11 10
    نتیجه ی عدم بررسی به موقع تخلفات پرسپولیسیا در بازی سپاهان که رانت فدراسیون بود برای این تیم تا در دربی محروم نداشته باشند این میشه. زیاده خواهی روز افزون !!
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    16 2
    خدایا چقدر ی تعداد میتونن بیکار باشند؟؟آخه ب شما چی میرسه؟؟ بازیکن ها میلیاردی میبرن و عین خیالشون نیست اونوقت شماها تو این گرما رفتید اونجا ک چی؟؟ خدایا چی بگه آدم؟؟ دلخوشی دارن اینا بخدا قسم...
  • یک‌مخاطب IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    فکر نان کن که........... ای بابا
  • حسین IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 2
    لنگیهای نامحترم نگران نباشید داور بازیهای بعدی رو براتون درمیاره