۰ نفر
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
نظر شما درباره یک عکس

کاربران خبرآنلاین می گویند که چرا جهان مقابل جنایت اسرائیل سکوت می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جنگ 11 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه با پیروزی مقاومت به پایان رسید. این جنگ که با میانجیگری مصر برای آتش بس که بازتاب گسترده ای در جهان علیه اسرائیل داشت همچنان با واکنش های بسیاری از شکست تحقیر امیز اسرائیل همراه است. طی 11 روز گذشته زیرساخت های اراضی اشغالی نابود شده و اسیب اقتصادی جدی به رژیم اشغالگر وارده شده است.

در روز 26 اردیبهشت ماه نظر کاربران خبرآنلاین درباره یک عکس که موشک باران غزه و پاسخ مقاومت بود را جویا شدیم عمده کاربران با محکوم کردن جنایت اسرائیل خواستار دخالت ایران و پاسخگویی به جنایت این رژیم شده اند و برخی عنوان کرده اند که چرا رهبران جهان با اینکه تظاهرات مردمی در سراسر دنیا برای محکومیت اسرائیل برگزار شده است اما همچنان مقابل جنایت رژیم اشغالگر سکوت می کنند و حتی به آن مشروعیت می بخشند؟  در ادامه برخی کامنت های شما را می خوانیم:

نظر شما درباره یک عکس

کاربر بی نامی با اشاره به قدرت مقاومت نوشت: اسراییل همیشه مردم بی دفاع سرزمین های اشغالی را با قدرت قهریه و زبان اسلحه می ترساند ولی با هنر مقاومت این معادله در حال تغییر است

کاربر دیگری در پاسخ به کامنت بالا نوشت: ان شاالله با پیروزی سید مظلومان نسخه اسراییل را هم خواهیم پیچید

مخاطب دیگری در بحث کامنت های بالا نوشت: معادله ک لزوما تغییر نمی کنه... ولی صرفا جهت یاد اوری به افرادی که صرفا جهت مخالفت منفی میزنن.. توی داستان فسطین.. اونی که امکان صلح رو ایجاد نمی کنه و قبول نمی کنه اسراییله... طبق مرز سال 1967 عملا فقط بخش غزه و بخش کوچک و وست بنک ( کرانه باختری) برای فلسطینیها باقی می مونه.. اما اسراییل نصف این مناطق محدود رو هم مجددا تصاحب کرده و خونه های رو خراب کرده و شهرک های خودش رو ساخته.. دعوای اخر هم سر بیرون کردن فلسطینی ها از خونه های خودشون در اورشلیم شرقی شروع شده.. اسراییل برای صلح اولا حاضر نیست هیچ بخشی از اورشلیم برای فلسطینی ها باشه.. در حالی ک این شهر پایتخت فلسطینی ها بوده... اسراییل برای صلح حاضر نیست مرز 1967 رو قبول کنه و همچنان به شهرک سازی هم ادامه میده... اسراییل اجازه بازگشت اواره های فلسطینی به کشور خودشون رو نمیده و قبول نمی کنه.. اسراییل اجازه تشکیل نیروی نظامی رسمی برای کشور مستقل فلسطین رو قبول نمی کنه... اسراییل اجازه تحت کنترل داشتن مرزهای شرقی و جنوبی توسط خود فلسظینی ها رو قبول نمی کنه... اسراییل اجازه دسترسی برابر به منابع ابی بین کرانه باختری و اسراییل رو قبول نمی کند.

حسنعلی نیز نوشت: مبارزات بیش از 70 ساله مردم فلسطین و همه جهانیانیان علیه سلطه گری نشون دادکه که زورمندان فقط زبان زور رو میفهمند و الان مردم غزه که در معرض شلیک انواع و اقسام بمب و موشکن هستن پاسخ انها فقط مقاومت هست.

مخاطبی با اشاره به جنایت های بی شمار اسرائیل نوشت: سوالی ذهنم را درگیر کرده که چرا در دنیای به این بزرگی فقط اسراییل می تواند این همه جنایت کند و هیچ کسی اعتراضی عملی نمی کند این معمای بزرگ قرن است

برای شرکت در این بحث به این لینک مراجعه کنید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    پر برایم واضح است که نظر من را منتشر نخواهید نمود اما می گویم: شما چه تعبیری از پیروزی دارید؟! مسلّماً منظور من حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل نیست ولی در طول این چندین روز، اسرائیل، غزه را شخم زد، بیش از 240 شهید که حدود 70 نفر آنان کودکان معصوم بودند، تخریب اکثر مراکز اداری و درمانی مهم و ساختمان های دیگر، به شهادت رساندن برخی از درجه داران و مقامات حماس و ....، آیا این برای فلسطین پیروزیست؟!!! این صرفاً مقاومت و جلوگیری از نابودی کامل است!