توهم پیروزی در انتخابات را نداشته باشیم /معلوم نیست در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب‌هایی دیده‌اند!

ایسنا نوشت: نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته‌ها، کانون‌ها، احزاب و تشکل‌های عضو برگزار شد.

مهدی چمران نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست اظهار کرد: در دنیای ما حاکمان سالمی حکومت نمی‌کنند و آنچه در کشور ما رخ داده نیاز به تکرار مکررات نیست ولی باید سعی کنیم این جامعه و حاکمان و روحیه مردمی عوض شود. 

وی با اشاره به اینکه دوره دوم که وارد شورا شدیم، دوره اول اشرافیت در حد اعلای خود بود، اظهار کرد: یکی از شهرداران منطقه میوه را مثل کوه روی یک ظرف بزرگ چیده بود ولی وقتی شهرداری را تحویل ما می دادند، من از شهردار خواهش کردم که وقتی آمدی دیگر از این میوه ها در اتاقت نگذار و این روحیه در کل شهرداری گسترش پیدا کرد.

 نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در آستان قدس و قوه قصاییه تحرک به وجود آورد، تصریح کرد: متولیان زمین هایی که از دست زمین خواران آزاد شده و به دولت و مردم سپرده شده بیایند و به مردم آمار دهند و کارخانه هایی مثل رشت الکتریک دوباره در مسیر احیا افتاد، در حالی که عده ای این را به همسران خود داده بودند و این کارخانه از کار افتاده بود.

چمران با تاکید بر اینکه نباید توهم پیروزی کسی را بردارد و فکر نکنیم همه می گویند ایشان بیشترین آرا را دارد بالاترین آرا را دارد، تصریح کرد: این انتخابات مثل سیبی هست نه هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب هایی دیده اند و ما باید متحد و منسجم باشیم و مثل شب‌های عملیات شب و روز نداشته باشیم چون این‌روزها برگشتنی نیست.

در دام دوقطبی‌سازی دشمنان نیفتیم

 در ادامه این نشست پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم اظهار کرد: فرصتی که این روزها در آن به سر می‌بریم شاید دیگر تکرار نشود و همه باید در این یکماه تلاش کنیم و این لوکوموتیو ناکارآمدی را از روی ریل رانت‌خواری و ویژه خواری برداریم و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

توهم پیروزی در انتخابات را نداشته باشیم /معلوم نیست در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب‌هایی دیده‌اند!

وی افزود: دشمن و جریان رقیب به دنبال سیاهچاله سازی برای ایجاد دوقطبی های غیر موجه و خروج ما از اولویت های اصلی هست.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: همه باید بایستیم که این وضعیت شایسته جمهوری اسلامی نیست و کسانی که مسبب این وضعیت هستند باید محاکمه و توبیخ بشوند و نباید تشویق شوند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517683

برچسب‌ها