انصارالله: شکست‌های بیشتری در انتظار رژیم صهیونیستی است

ایرنا نوشت:رهبر جنبش انصارالله یمن با تجلیل از پیروزی های اخیر گروه های مقاومت فلسطین گفت: دشمن صهیونیستی شکست های بیشتری را متحمل خواهد شد و پیروزی سرنوشت ساز تحقق خواهد یافت.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی" روز یکشنبه در سخنانی، پیروزی های اخیر فلسطینی ها را ناشی از اتحاد و همبستگی آنان علیه رژیم صهیونیستی  دانست و گفت: ملت های جهان باید از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آنان حمایت کنند.

وی افزود: تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی، به ملت فلسطین این حق را می دهد تا رژیم صهیونیستی را  از سرزمین خود بیرون کند.

الحوثی عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و هدف آن را  ایجاد مانع در ارتباط با حمایت کشورهای اسلامی و عربی از ملت فلسطین دانست و گفت: با این حال در نبرد اخیر غزه شاهد بودیم که آنها در رسیدن به این هدف شکست خوردند. 

وی با تاکید بر حمایت کشورش از مبارزات ملت فلسطین گفت: ملت یمن با هویت ایمانی خود امیدوار است که نقش بسیار کارآمدتری در مقابله با دشمن صهیونیستی ایفا کند. 

رهبر انصارالله یمن افزود: امیدواریم ملت های مسلمان بیش از گذشته از آرمان فلسطین حمایت کنند. 

وی با بیان اینکه ملت فلسطین سرانجام پیروز خواهند شد و دشمن جنایتکار را نابود خواهد کرد گفت: رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از حمایت های آمریکا، از نیروهای مقاومت شکست خورد.

رهبر جنبش انصار الله  نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان آن را حتمی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت های بین المللی به ویژه از سوی آمریکا و انگلیس، طعم تلخ شکست را چشید. 

الحوثی با بیان اینکه تداوم حمایت‌ از مقاومت فلسطین مسئله ای بسیار مهم به شمار می رود افزود: فلسطینی ها در مواجهه با رژیم صهیونیستی هر روز قدرتمندتر می شوند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    بلایی به سر اسراییل بیاریم که تاریخ بشریت به خود ندیده باشد