در ادامه نظارت‌های وزارت آموزش‌وپرورش بر روند برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم

بازدید مدیرکل دفتر گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به عنوان نماینده مقام عالی وزارت از حوزه‌های اجرایی امتحانی پایه نهم و دوازدهم و حوزه تصحیح اوراق امتحانات نهایی شهرکرد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :مدیرکل دفتر گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به منظور نظارت بر روند برگزاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حوزه‌های اجرایی و تصحیح اوراق امتحانات نهایی پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ پایه نهم بازدید کرد.
به گزارش  خبر گزاری خبر انلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سلطانی مدیرکل دفتر گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به همراه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش‌وپرورش استان از حوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهید باهنر و شاهد دخترانه و حوزه‌های امتحانات هماهنگ پایه نهم باب‌الحوائج، دهخدا، عصر دانش و شاهد پسرانه و حوزه تصحیح اوراق امتحانات نهایی شهرکرد بازدید کردند و از  نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم قرار گرفتند.
سلطانی با قدردانی از همه عوامل برگزار کننده این امتحانات، با برخی از عوامل اجرایی و همچنین تعدادی از دانش آموزان و اولیا صحبت کرد و در جریان روند برگزاری امتحانات و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفت.
وی ضمن بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از عوامل اجرایی این حوزه‌ها تقدیر کرد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی در این حوزه‌ها به خوبی رعایت شده‌است و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نیست.
وی ادامه داد: امیدوارم دانش‌آموزان در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی خانواده‌ها را مطلع سازند تا از نگرانی‌های آنان نیز کاسته شود.
گفتنی است امتحانات نهایی پایه دوازدهم استان چهارمحال‌وبختیاری در ۱۳۸حوزه  امتحانی از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ خردادماه برای ۹۵۰۰ دانش‌آموز ادامه خواهد یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =