با چاپ ست اداری پرستیژ مجموعه خود را بالا ببرید

ست اداری (اوراق اداری) هویت کسب و کار است. برند ها و شرکت های موفق با چاپ ست اداری به کسب و کار خود هویت و اعتبار می بخشند. ست اداری شیک به همراه لوگو ظاهر کار شما را می سازد و توجه مخاطبان را به شما جلب می نماید. ست اداری علاوه بر معرفی برند شما، جنبه تبلیغاتی نیز دارد و رشد کسب و کار شما کمک شایانی می کند.

در چاپ ست اداری اجزای بسیاری استفاده می شود که در بخش های بعدی به آن اشاره می کنیم. طراحی، رنگ بندی و اشکال ست اداری در جلب نظر مخاطب تاثیر بسیاری دارد و توجه ها را به سوی برند یا شرکت شما جلب می کند. ست اداری انواع متریال های مختلف چاپ می شود که می توان به جنس کاغذ هایی چون چاپ روی تحریر ۸۰ گرم و ۱۰۰ گرم، چاپ روی کاغذ های گلاسه، چاپ روی کاغذ کتان و ... اشاره کرد. چاپ کارت ویزیت هم یکی از اصلی ترین اقلام ست اداری محسوب میشود در انواع متریال های مختلف مانند : گلاسه، سلفون مات و براق، لمینت مات و براق، پی وی سی و ...در ابعاد گوناگون و طرح های مختلف چاپ می شود.

ست اداری شامل چیست؟

اقلام چاپی ست اداری بسیار زیاد و متنوع می باشند که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • کارت ویزیت
  • سربرگ A۴ و A۵
  • پاکت A۴ و A۵
  • پاکت  ملخی
  • برگه یادداشت
  • فولدر یا پوشه
  • اسناد ارتباطی داخلی
  • قبوض، پرداخت، ورودی، خروجی

در چاپ ست اداری از طرح ها و فرم هایی استفاده می شود که در منحصر به فرد بودن این ست بی تاثیر نیستند. با این ست می توانید همکاران تجاری خود را پیدا کنید و مخاطبان خود را پیدا کنید.

برای نتیجه گیری بهتر از ست اداری برند خود بهتر است فاکتورهایی را در نظر بگیرید. مانند طرح ها و رنگ هایی که نشانگر هویت برند باشد در نتیجه فاکتوری که در چاپ ست اداری بسیار مهم است، المان ها و رنگ سازمانی برند شماست. با مواردی که برای زیباسازی ست اوراق اداری وجود دارد می توانید یک ست اداری خلاقانه و خاص برای کسب و کار خود تولید کنید. در طراحی ست اداری از فونت ها و تصاویر فانتزی استفاده نکنید. سادگی و مینیمال بودن ست اداری زیبایی ظاهری آن را دوچندان می کند. خلاقیت، طراحی با رعایت اصول چاپ ست اداری بیشترین تاثیر و کارایی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

با چاپ ست اداری پرستیژ مجموعه خود را بالا ببرید

موارد استفاده ست اداری در شرکت ها متنوع است و برای فعالیت های داخلی، بیرونی، رسمی و غیررسمی شرکت اهمیت ویژه ای دارد. شخصیت برند شما با ست اوراق اداری مخصوص خودتان شکل می گیرد. از طرفی دیگر، چاپ ست اداری بسیار مهم است. چاپ با کیفیت و مناسب امری هست که به اعتبار مجموعه شما می افزاید در نتیجه زمان و کیفیت را در نظر بگیرید و در انتخاب چاپخانه برای چاپ ست اداری فوری یا غیر فوری حتما دقت نمایید.

قیمت چاپ ست اداری

با چاپ ست اداری پرستیژ مجموعه خود را بالا ببرید

هزینه چاپ ست اوراق اداری با توجه به نوع چاپ و جنس مواد استفاده شده متفاوت است و با توجه به کارایی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت چاپ ست اداری ارزان است و در صورتی که تمام اقلام ست اداری را سفارش بدهید، هزینه آن با توجه به تعداد ممکن است افزایش پیدا کند. طراحی ست اداری با توجه به طیف رنگی که استفاده می شود بسیار متنوع است و هزینه آن با توجه به کیفیت کار تغییر می کند. در واقع هرچه جنس و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپ ست اداری مرغوب تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. توصیه می شود سفارشات ست اداری را به متخصصان این حوزه بسپارید تا بیشترین بازدهی را از هزینه ای پرداخت می کنید دریافت کنید.

چاپ قاصدک یکی از بهترین ها درحوزه چاپ ست اداری سریع و با کیفیت می باشد برای اطلاعات بیشتر به سایت قاصدک پرینت مراجعه نمایید

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =