دو جایزه کانادایی‌ها برای فیلم «ما که هستیم؟»

فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» از ایران، موفق به کسب جایزه‌ای بین‌المللی از جشنواره‌ای کانادایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازندگان فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» به نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان، دو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری را در اولین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم «کانادایین سینماتوگرافی اواردز» در تورنتوی کانادا کسب کردند.

مدیریت فیلمبرداری «ما که هستیم؟» بر عهده محمدرضا سجادیان بود.

در خلاصه داستان «ما که هستیم؟» آمده است: «بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را به خاطر مهاجرت دختر از دست می‌دهد. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آن‌هایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود. او از این پس در جست‌وجوی یافتن پاسخی برای بحران هویت خود است.»

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی‌ خان‌احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله‌بیگی، آزاد پارسایی‌نژاد، مهدی ضیغمی‌مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکوپیام، حسین برزگر، علی میرزایی، عرشیا باقری، محمد طاهانوری و هنرمند خردسال تلما رفعت‌خواه تشکیل می‌دهند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «کانادایین سینماتوگرافی اواردز» هرسال با هدف کمک به هنر و صنعت فیلمسازی و سینماگران مستقل دنیا در شهر تورنتو کانادا برگزار می‌شود.

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =