کارخانه کیوان همدان با دوبرابر ظرفیت آغاز به کار کرد

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با رفع موانع موجود بر سر راه کارخانه کیوان همدان، پیش از پایان ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس قوه قضائیه، این گروه تولیدی با ظرفیت دوبرابری راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛  محمدرضا عدالتخواه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان همدان در نوزدهم اردیبهشت گفت:  مالک کارخانه کیوان همدان متعهد شده با ۱۰۰ کارگر شروع به کار کند و تا پایان خرداد برای ۱۰۰ نفر دیگر نیز فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

وی افزود: با دستور آیت الله رئیسی مبنی بر رفع موانع تولید و فعال‌سازی مجدد این شرکت  تولیدی صنایع غذایی، در کمتر از یک ماه جلسات متعددی در این رابطه با حضور مالک کارخانه و مسئولان استان برای برطرف شدن موانع تولید تشکیل شد، مشکل اصلی این مجموعه  عدم اراده جدی بر فعال ساختن و راه اندازی خط تولید آن بود، هرچند که عوامل فرعی دیگری نیز بر سر راه وجود داشت.

رئیس کل دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های لازم و رایزنی‌های مکرر با متولیان امر، مواد اولیه تهیه و در مرحله نخست خط تولید کارخانه به همت و همکاری مالک و کارگران راه‌اندازی شد.

وی با اعلام اینکه امیدواریم با تلاش مالک کارخانه و همراهی کارگران کارخانه، این مجموعه با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد، اظهار داشت: با برآوردهای اولیه انجام شده پیش‌بینی می‌شود که تا پایان خرداد ماه با راه‌اندازی خطوط بعدی این واحد تولیدی، برای کارگران بیشتری فرصت شغلی جدید ایجاد شود و میزان محصول تولیدی نیز افزایش یابد.

بیژن اسماعیلی، مالک کارخانه کیوان هم با تقدیر از رئیس قوه قضائیه به سبب بازدید از این کارخانه که قدمتی ۵۰ ساله دارد و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات آن، گفت: کارخانه کیوان یکی از ۱۸ هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند که امیدواریم با حمایت مسئولین شاهد شکوفایی مجدد این مجموعه تولیدی باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =