رکوردشکنی در گیشه کرونازده سینمای آمریکا

ایسنا نوشت: قسمت دوم فیلم ترسناک «یک مکان آرام» به اولین فیلمی در گیشه آمریکا تبدیل شد که در ۱۵ ماه اخیر به فروش نزدیک به ۶۰ میلیون در اکران آغازین دست می یابد.

فیلم هیجانی و ترسناک «یک مکان آرام ۲» که «جان کرازینسکی» کارگردانی آن را بر عهده داشته، توانست در چهار روز نخست اکران در ۳۷۵۲ سالن سینما در آمریکا به فروش۵۸.۵ میلیون دلاری برسد که جهشی بزرگ برای گیشه آمریکا در دوران کرونا محسوب می شود. 

فروش قسمت دوم «یک مکان آرام» نوید بازگشت تدریجی سینمای آمریکا را به شرایط عادی پس از بیش از ۱۵ ماه می دهد. «یک مکان آرام ۲» در حالی به فروش آغازین ۵۸.۵ میلیون دلار رسیده که قسمت نخست این فیلم در سال ۲۰۱۸ در شرایط عادی توانسته بود حدود ۵۰ میلیون دلار در چند روز نخست اکران بفروشد. 

این فیلم ۴۵ روز پس از آغاز اکران سینمایی از سوی سامانه نمایش آنلاین «پارامونت پلاس» نیز عرضه خواهد شد. 

«یک مکان آرام ۲» علاوه بر آمریکا در گیشه بین الملل نیز عملکرد موفق در آغاز راه اکران داشت و از محل سینماهای ۶ کشور جهان به فروش ۲۲ میلیون دلار دست یافت تا فروش جهانی خود را در چند روز نخست اکران در مجموع به حداقل ۸۰ میلیون دلار برساند. 

چین با ۱۴.۹ میلیون دلار، بهترین بازار خارجی «یک مکان آرام ۲» بوده و این فیلم پس از «سریع و خشن ۹» در رتبه دوم گیشه سینمای چین قرار گرفت.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =