جاذبه های دیدنی مناسب بچه ها در تورنتو کانادا

از موزه‌ها و گالری‌هایی که بچه‌ها از دیدنشان حسابی ذوق خواهند کرد تا شهربازی‌هایی که برای سر زدن به آنها لحظه‌شماری خواهند کرد، شهر تورنتو کانادا پر است از تفریحات و ماجراجویی‌هایی مناسب تمام اعضای خانواده. پایتخت استان انتاریو یک مقصد عالی در تور کانادا برای تمام اعضای خانواده، چه کوچک و چه بزرگ است.

این شهر برای نمایشگاه‌های تعاملیش در موزه رویال، برج سی ان خارق‌العاده‌اش و بزرگترین آکواریوم موجود در کانادا، شهرتی افسانه‌ای دارد. حوشبختانه اکثر جاذبه‌های شهر به راحتی و به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی یا حتی پای پیاده قابل دسترس هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین جاذبه‌های مناسب بچه‌ها در تورنتو را معرفی کنیم.

برج سی ان یکی از بلندترین سازه‌های موجود در قاره آمریکا است و در مرکز شهر تورنتو قرار گرفته است. در بالای برج شما می‌توانید منظره‌هایی زیبا از شهر و حتی دورتر را ببینید. بچه‌ها مطمئنا از سواری آسانسور شیشه‌ای تا بالای برج حسابی هیجان‌زده خواهند شد و از بالا و پایین پریدن بر روی کفپوش شیشه‌ای طبقه مخصوص تماشای منظره لذت خواهند برد. اگر دوست دارید بخش ایستادن در صف در بازدیدتان از برج سی ان حذف شود، در رستوران 360 درجه بالای برج میز رزرو کنید؛ شاید قیمت‌ها کمی گران‌تر باشند، اما ارزش نایستادن در صف را دارد.

موزه رویال تورنتو چند سال قبل بازسازی شد و ظاهری منحصربه‌فرد و خیره‌کننده به خود گرفت. غیر از خود ساختمان موزه و محیط بیرونی خاص و شاید عجیبش، یک مجموعه خارق‌العاده درون آن قرار گرفته که می‌تواند فرصت آموزشی بی‌نظیری را در اختیار تمام مهمانان موزه از هر سنی بگذارد. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این موزه، به خصوص در میان بچه‌های کوچک، مجموعه فسیل‌های دایناسورها، شبیه‌ساز غار خفاش‌ها و دیگر نمایشگاه‌های مربوط به عجایب فرهنگی و طبیعی نقاط مختلف دنیا است. گالری اکتشاف موزه و دیگر نمایشگاه‌های تعاملی موزه رویال به مسافران تور کانادا به خصوص بچه‌ها کمک می‌کند در تمام مدت جذب موزه شده و سرگرم شوند. خانواده‌ها باید حداقل دو ساعت از برنامه بیرون‌گردی خود در شهر را به بازدید از این موزه اختصاص دهند.

یک قایق سوار شوید و به شهربازی سنتر آیلند بروید. شهربازی و پارک سنتر ویل در جزیره مرکزی تورنتو قرار گرفته و یادآور دوران از دست رفته تفریحات ساده است؛ جایی که هنوز می‌توانید سواری اسب‌های کوچک و سواری چرخ و فلک را تجربه کنید. این شهربازی کوچک مقصدی ایده‌ال برای تفریح چند ساعته است، به ویژه برای بچه‌های کوچکتر از 12 سال. سواری کوتاه قایق به مقصد جزیره هم یک ماجراجویی به‌یادماندنی برای بچه‌ها است؛ با این حال وقتی به جزیره رسیدید مقدار زیادی فضای سبز و مسیرهای دوچرخه‌سواری آماده‌اند تا انرژی شما و کودکان‌تان را حسابی تخلیه کنند.

بیشتر از 5000 جاندار از گونه‌های مختلف در باغ وحش تورنتو نگهداری می‌شوند؛ باغ وحشی که در میان شهروندان تورنتویی و همچنین مسافران تور کانادا محبوبیت فراوانی دارد. این باغ وحش فعالیت‌های آموزشی فراوانی را متناسب با سلیقه تمام سنین ارائه می‌دهد. چیدمان باغ وحش تورنتو به خوبی انجام شده است: 7 بخش مختلف در این باغ وحش وجود دارند که در آنها حیوانات از یک بخش مشخص از دنیا نگهداری می‌شوند. کلی پیاده‌روی در پیش رو خواهید داشت، در نتیجه حتما کفش‌های مناسب به پا داشته باشید. سافاری آفریقایی، دیدن گوریل جنگل‌های بارانی و تجربه باغ وحش تعاملی بچه‌ها را فراموش نکنید.

در تور کانادا و در شهر تورنتو از آکواریوم ریپلی دیدن کنید. آکواریوم ریپلی در سال 2013 و در کنار برج سی ان افتتاح شد و با داشتن حدود 13 هزار متر مربع فضا، بیشتر از 1.5 میلیون گالن آب و بیشتر از 15 هزار جاندار دریایی مختلف از جمله کوسه، عروس دریایی، سفره‌ماهی و لاکپشت دریایی سبز، عنوان بزرگترین آکواریوم کشور را تا همین حالا از آن خود دارد. آکواریوم ریپلی هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است. اگر بازدیدتان شامل برج سی ان هم بشود، می‌توانید از بلیت دو تایی و تخفیف ویژه هر دوی این جاذبه های تورنتو بهره‌مند شوید.

واندرلند کمی از مرکز شهر تورنتو دور است، اما اگر رفتن به شهربازی را در برنامه سفرتان دارید، این پارک بزرگ می‌تواند برای یک روز کامل بچه‌های شما را سرگرم نگه دارد. واندرلند شرکت پارامونت را محبوب‌ترین و بزرگترین شهربازی کانادا می‌دانند. این شهربازی تعداد زیادی سواری هیجان‌آور، سواری‌های مناسب بچه‌ها و خانواده‌ها، نمایش‌های زنده و یک پارک آبی را در خود دارد. شهربازی واندرلند به اندازه یک سواری 35 دقیقه‌ای از شمال مرکز شهر تورنتو فاصله دارد؛ بهترین گزینه‌تان برای رسیدن به این شهربازی اتومبیل شخصی است، با این حال به وسیله قطار شهری هم می‌توانید خود را به این مکان برسانید.

در مرکز اکتشاف لگولند تورنتو کودکان می‌توانند تا فرای تخیلات و تصورات‌شان ایده‌پردازی کنند و با قطعه‌های کوچک لگو چیزهای جالب توجه بسازند. این شهربازی سواری‌های مختلف، یک سینمای 4 بعدی و 10 محوطه روباز مختلف برای بازی لگو دارد. لگولند در حدود 30 تا 50 دقیقه دورتر از شمال غرب مرکز شهر تورنتو قرار گرفته و به راحتی از شهر قابل دسترس است. تفریحات موجود در این شهربازی مطمئنا ارزش سر زدن و به جا گذاشتن یک خاطره خوب از تور کانادا برای بچه‌ها را دارند.

با وجود بیشتر از 90 هزار اثر هنری، گالری هنر انتاریو مقصدی عالی برای آشنا کردن بچه‌ها و جوان‌ترها با دنیای بی‌نظیر هنر است. در یکی از بخش‌های این گالری، بچه‌ها می‌توانند با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، آثار هنری خودشان را خلق کنند. مجموعه دائمی موزه تمرکزی قوی بر هنرهای مردم بومی کانادا دارد، با این حال نمایشگاه‌های فصلی این گالری گستره متنوعی از سبک‌ها از کارهای امپرسیونیستی تا کارهای فوق مدرن و هنر معاصر را شامل می‌شوند. شاید بازدید از یک گالری هنری ایده‌ی خوبی برای همراه بردن بچه‌ها نباشد، اما قطعا از مقدار چیزهایی که آنها در این تور 2 ساعته یاد خواهند گرفت تعجب خواهید کرد.

چه برای یک هفته چه برای چند ماه، تور کانادا یک سفر به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای شما و تمامی اعضای خانواده‌تان خواهد بود. ما در Best Canada Tours آماده‌ایم تا برای ساختن چنین خاطره‌ای شما را همراهی کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سفرها، مقصدهایی که در تورها ترتیب داده شده‌اند و همچنین قیمت تورها به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520702