آخرین بارقه‌های آتش در پالایشگاه شهید تندگویان

خاموش کردن شعله های آتش در پالایشگاه شهید تندگویان به ساعات آخر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شعله های آتش پالایشگاه تهران پس از ۱۲ ساعت در حال خاموش شدن است و تا دقایقی دیگر کاملا اطفاء می شود.

دیروز در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه ناگهان یک انبار گازوییل در پالایشگاه شهید تندگویان واقع در جنوب تهران آتش گرفت. شعله های آتشی که بر اثر حادثه آتش سوزی در مخازن پالایشگاه نفت تهران (شهید تندگویان) از غروب دیروز چهارشنبه ۱۲ خرداد بر شهر تهران سایه افکنده بود پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه صدها نیروی آتش نشان و با حمایت نیروهای پلیس و نظارت مدیران شهری و بحران در حال تمام شدن است و شبی پر اضطراب برای تهرانی ها خصوصا اهالی ساکن در اطراف پالایشگاه تهران به پایان رسید و در حالی آخرین شعله ها فروکش می کند که اخبار رسیده حاکی از آن است که خوشبختانه به کسی در این حادثه آسیب جانی نرسیده است.

خوشبختانه با وجودی که چند بیمارستان در سطح تهران در وضعیت آماده باش برای پذیرش مصدمان احتمالی این سانحه بود ولی آتش سوزی خسارات جانی و زخمی در پی نداشت. شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران شب گذشته اعلام کرده بود که ساعت ۱۹.۳۰ بعد از ظهر آتش سوزی در مخزن گازوئیل این پالایشگاه رخ داد و ۲۰ هزار بشکه گازوئیل دچار حریق شده است. اکنون این آتش سوزی مهار شده و از سرایت آن به دیگر مخازن جلوگیری شده است.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران خبر داد: این آتش‌سوزی خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشته است. به دلیل اینکه در این حریق فرآورده‌هایی مثل گازوئیل دچار آتش‌سوزی شده است نمی‌توان آتش را خاموش کرد و باید تنها آتش را مهار کرد تا تمام فرآورده بسوزد.

۴٧۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =