«اطلسی‌های پر پر شده» در سالن نمایش مهر

نمایش «اطلسی‌های پرپر شده» که داستانش درباره زندگی امروز یک جانباز جنگ است، در سالن مهر حوزه هنری، روی صحنه خواهد رفت.

آیین آغازِ اجرای نمایش «اطلسی‌های پرپر شده» به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری، ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد، در سالن نمایش مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «بهروز، جانباز هشت سال دفاع مقدس که به خاطر مشکلات عدیده خود را جانباز صد و پنجاه درصدی معرفی می‌کند، برای بهبودی به آسایشگاه می‌رود تا مدتی را در آن‌جا در آرامش بگذراند. او علاوه بر صدمات جنگ، درگیر یک‌سری مسائل و مشکلات اجتماعی، شغلی و مدیریتی نیز شده است. او در آسایشگاه، با سیف  که او نیز جانباز  جنگ تحمیلی است، هم اتاق می‌شود. علاوه بر آن‌ها، جانباز دیگری به نام سالم به آن‌ها ملحق می‌شود که ادعا می‌کند در عملیات‌های جنوب و غرب کشور حضور داشته و هم اکنون در وضعیت روحی و روانی بدی قرار گرفته است و ...»
عواملی که این نمایش را همراهی میکنند عبارتند از:

خشایار راد، مشاور کارگردان این نمایش است و  مهدی پیرزمان، فرهاد ملوندی، میلاد باختری، مهتاب عسکری، حمیده دهقان‌نیری، فاطمه رحمان‌دخت، محمدمهدی حاجی‌علی، زهرا پورعرب، کیانا شریفی، وحید فیروزی‌نژاد، روزبه جهانی، مژگان حصاری، محمدحسین میرسلطانی، محمدحسین عبداللهی، ماهک خدادادی، مبینا میرزایی، ابوالفضل علیاری، فرشته بداغ آبادی، علی آذری، فاطمه نائینی و پارسا قربانی، در آن بازی می‌کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =