زمان اکران قسمت سوم فیلم ترسناک «یک مکان ساکت»، مشخص شد

مهر نوشت: اکران قسمت سوم فیلم ترسناک «یک مکان ساکت» که با کارگردانی جف نیکولز ساخته خواهد شد، دو سال دیگر خواهد بود.

به گزارش ورایتی، به دنبال افتتاحیه موفق «یک مکان ساکت ۲»، کمپانی پارامونت، زمان اکران سومین قسمت از این مجموعه را اعلام کرده است.

به گفته کمپانی سازنده، قسمت سوم این فیلم، ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) راهی سینماها می‌شود.

کارگردانی قسمت سوم از این مجموعه فیلم‌های ترسناک را جف نیکولز، کارگردان «ماد» که نامزدی نخل طلای کن ۲۰۱۲ را کسب کرد، به جای جان کرازینسکی، کارگردان ۲ قسمت اول، انجام می‌دهد.

فیلم سوم بر مبنای داستانی از خود کرازینسکی ساخته می‌شود و بیشتر شبیه داستانی در حال و هوای ۲ فیلم قبلی است تا این‌که قسمت سوم آن‌ها محسوب شود.

جان کرازینسکی، امیلی بلانت و میلیسنت سیموندز، بازیگران فیلم دوم «یک مکان ساکت» هستند. این فیلم با فروش ۵۸ میلیون دلار در هفته اول اکرانش در سینماها، موفقیت خوبی کسب کرد. پیش‌بینی می‌شود فروش این فیلم در هفته دوم اکرانش هم افزون بر ۲۰ میلیون دلار باشد.

در قسمت دوم، بار دیگر خانواده ابوت در مرکز داستان جای دارند. آن‌ها در این قسمت متوجه می‌شوند مخلوقاتی که با صدا جذب آن‌ها می‌شوند، تنها یکی از خطراتی هستند که آن‌ها را تهدید می‌کند.

قسمت اول این مجموعه که تنها با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد، به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک در هفته اول اکرانش در سینماها بدل شده و درنهایت کارش را با فروش ۳۴۰ میلیون دلار در سطح جهان به پایان برد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =