رویداد استارت‌آپ در قالب ایده‌شوی نوآوری در صنایع بسته‌بندی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به اهمیّت جایگاهِ بسته بندیِ محصولات باغی ؛ رویداد استارت‌آپی(کسب و کار نو) در قالب ایده‌شو با رویکرد "نوآوری در صنایع بسته‌بندی" و با تمرکز ویژه بر محصولات بادام برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمیدرضا فلاح، با اعلام این خبر افزود: برگزاری رویدادهای استارتاپی می‌تواند به عنوان یکی از محورهای پایه در پشتیبانی از تولید مورد توجّه قرار گیرد و به‌ همین منظور رویداد استارت‌آپی "ایده‌شو نوآوری در صنایع بسته‌بندی" در قالب وبینار در مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.

 فلاح اظهار داشت : پس از بررسی‌های تخصّصی و با تصویب هیأت داوران ؛ از میان ۱۹ ایده‌ی واصله ، ۳ ایده‌ با عناوین "بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های خشک در قالب طرح اوریگامی" ، "طراحی مفهومی بسته‌بندی محصول بادام" و "بسته‌بندی محصولات غذایی به‌وسیله‌ی شیت‌های کامپوزیتی خوراکی" به عنوان ایده‌های برتر ، موفّق به کسب جوایز ریالیِ شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم حمایت از ایده‌های مؤثر در تقویت بنیان‌های تولید،تصریح کرد  : این شرکت به طرح‌های برتر در راستای تجاری‌سازی ایده‌های منتخب ، حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار، در قالب کمک بلاعوض می‌پردازد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =