۴۰ درصد یارانه های پنهان را برگردانیم / امیدارم مردم هیچوقت از دولتمردان نترسند

محسن رضایی گفت: در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه کلامی من شوخی کردند. این نشان می دهد که شما من را جزو خودتان می دانید. امیدوارم که مردم هیچوقت از دولت مردان نترسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در پاسخ به سوالی مربوط به بحران های زیست محیطی گفت:

اجازه بدهید یک نکته بگویم. در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه کلامی من شوخی کردند. این نشان می دهد که شما من را جزو خودتان می دانید. امیدوارم که مردم هیچوقت از دولت مردان نترسند.
من بابت اشتباه لفظی عذرخواهی می کنم. یاشاسین آذربایجان. 

از برادرم جناب آقای زاکانی گله مندم. در سایت مرکز پژوهش ها چطوری بلافاصله این مطلب را تیتر می کند و می زند؟ من افتخار می کنم که لر هستم اما تمام زندگی ام تقدیم مردم ایران شده است. آذربایجانی ها می دانند که من چه علاقه ای به مهدی باکری دارم. 

خود مرکز پژوهش های مجلس یارانه انرژی ایران را سالانه ۴۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. من خدمت ایشان و آقای همتی عرض می کنم که می توانیم ۴۰ درصد یارانه های پنهان را برگردانیم و از دست افرادی که به آن نیاز ندارند و مشکلات را حل و فصل کنیم. 

هیچ گاه در برنامه ریزی های توسعه رابطه بین توسعه و مسائل زیست محیطی لحاظ نشد. گرد و غبارهای خوزستان و زابل و یزد و مسائل مربوط به آب، نتیجه این اتفاق است. در یزد که توسعه صنعتی دارد، مشکل آب و گرد و غبار وجود دارد. در برنامه من مسئله اقوام و زبان مادری مورد توجه قرار گرفته است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523361

برچسب‌ها