واکنش مرکز پژوهش های مجلس به گلایه محسن رضایی

ایسنا نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در واکنش به گلایه محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

 حساب کاربری رسمی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت:« لحظاتی پیش توئیتی از این اکانت منتشر شد که خلاف قانون و اخلاق انتخاباتی بود. لازم به توضیح است، توئیت خطای ادمین در جا به جا گرفتن صفحه با صفحه شخصی بوده و مرکز پژوهش‌ها مطابق قانون ورودی به انتخابات نداشته و نخواهد داشت. بدین‌وسیله از نامزد محترم و هواداران ایشان نیز عذرخواهی می‌نماییم.»

همچنین محمد صادق عبداللهی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:« پیرو توئیت خلاف قانون و اخلاق منتشر شده از اکانت ⁦@rcmajlis_ir⁩ به دستور قائم مقام مرکز و تأکید مدیرکل حوزه ریاست، نیروی سهل‌انگار روابط عمومی جهت رسیدگی به تخلف و برخورد، به کمیته تخلفات ادارای معرفی شد.»

امروز در جریان دومین مناظره کاندیداهای انتخاباتی ، محسن رضایی با اشاره به اشتباه لفظی خود گفت: در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه من شوخی کردند، حقیقتا شوخی شما باعث خوشحالی من می‌شود، البته بابت اشتباه لفظی که "یاشاسین" را "یاساشین" گفتم عذرخواهی می‌کنم، ولی خیلی من گله مندم از اینکه بلافاصله سایت مرکز پژوهش‌های مجلس این اشتباه را تیتر کرده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =