۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس با قابلیت تحلیل نمودارهای بازار منتشر شد. این قابلیت پیش از این تنها در سایت نوبیتکس در دسترس بود و از این پس کاربران می‌توانند از این امکان در اپلیکیشن همراه تریدر خود نیز استفاده کنند.

یکی دیگر از مهمترین قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس، گزینه تبدیل سریع به صفحه کیف‌های من است. به این ترتیب سرعت تبدیل دارایی‌ها افزایش یافته و کاربران می‌توانند به جای مراجعه جداگانه به ارزهای مختلف و تبدیل آنها، همه ارزهای مورد نظر خود را انتخاب و آنها را به ریال یا تتر تبدیل کنند. علاوه بر این با استفاده از این گزینه جدید، می‌توان موجودی‌های کمتر از 300 هزارتومان را که امکان معامله آنها در بازارهای نوبیتکس وجود ندارد، به ریال تبدیل کرد.

نمودار دایره‌ای نیز در نسخه 3.1 اپلیکیشن نوبیتکس، به صفحه کیف‌های من اضافه شده است. به این ترتیب امکان مشاهده میزان سهم هر ارز از کل دارایی کاربران به صورت نمودار دایره‌ای در صفحه کیف های من، وجود خواهد داشت.

امکان ایجاد آدرس سگویت برای بیت کوین برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری، یکی دیگر از مهمترین تغییرات همراه تریدر نوبیتکس است. با اختصاص آدرس‌های سگویتی در شبکه بیت کوین و همینطور مدیریت مقادیر حداقل واریز، کارمزدهای برداشت این شبکه در نوبیتکس کاهش خواهد یافت. همچنین با استفاده از این راهکار، سرعت انتقال رمزارزها نیز کاهش می‌یابد.

سازگاری اپلیکیشن جدید نوبیتکس با گوشی‌های هواوی

نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس با گوشی‌های هواوی نیز سازگار شده است. پس از تحریم شرکت هواوی توسط گوگل، امکان اجرای اپ نوبیتکس با استفاده از گوگل پلی روی این گوشی‌ها وجود نداشت و به دنبال درخواست این شرکت، تغییراتی در نسخه جدید ایجاد شده تا کاربران دارنده این گوشی‌ها هم بتوانند از نوبیتکس استفاده کنند.

در کنار امکانات جدید اضافه شده به نسخه جدید همراه تریدر نوبیتکس، تغییراتی هم برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران اعمال شده است. کاربران نوبیتکس می‌توانند نسخه جدید این اپلیکیشن را از وبسایت نوبیتکس، کافه بازار و مایکت دانلود کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523575