رییس فراکسیون روحانیون مجلس از وضعیت حجاب در کشور انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با هفته نامه پنجره در خصوص وضعیت حجاب در جامعه گفت: ما گفته ایم حاضریم برویم در تلویزیون با رییس جمهوری محاجه کنیم، نه اینکه بخواهیم دعوا کنیم، اثبات کنیم که اسلام علاوه بر کار فرهنگی، نهی از منکر و امر به معروف هم دارد.

وی ادامه داد: اختلاف مان سر این مساله است که یک عده از همان اول دولت نهم آمدند گفتند مشکل ما موی دختران ما نیست! این نگاه را باید تصحیح کنیم. حاکمیت باید نظر فقها، ولی امر، مجتهدین را که معتقدند در مقابل منکر باید ایستاد بپذیرند. نمی گوییم بروند بگیرند و کتک بزنند و شلاق بزنند. متظاهران به فسق و فساد را در ادارات و دانشگاه ها محدود کنند. دولت در این خصوص کوتاهی و قصور کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگر این مصاحبه گفت: به نظرم دولت به حجاب معتقد است. شما اگر زنان خود دولت مردان را نگاه کنید، می بینید که کاملا محجبه و پوشیده هستند. آقای وزیر می گوید، بعضی از فیلم ها را من به خانواده ام توصیه نمی کنم که ببینند. ما به ایشان می گوییم آقای وزیر ارشاد! شما که توصیه نمی کنید، چرا پس به این فیلم ها مجوز می دهید که مردم ببینند. دولت باید نسبت به غیرت و ناموس جامعه حساس باشد، نه فقط زنان و دختران خودمان. چرا ما نیروی انتظامی را داریم این طوری بی خود بایکوت می کنیم! این روش دولت، دست نیروی انتظامی را هم بسته است. توقع ما از دولت نهم و دهم بیشتر از دولت اصلاحات است.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریمی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    مگر گوش آقای احمدی نژاد بدهکار است؟ از موضعگیری این نماینده مکتبی تشکر میکنم.
  • اصغر IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    چقدر جالبه انگار نه انگار که بعد از انتخابات همه از احمدی نژاد تعریف و تمجید می کردند! چه زود دنیا عوض می شه!