معرفی و راهنمای خرید بهترین دستگاه تعویض گلس موبایل

یکی از ابزار و لوازمی که هر یک از تعمیرکاران موبایل به طور قطع با آن روبه رو شده‌اند و از آن در روند کار خود بهره می‌برند، دستگاه تعویض گلس است. این دستگاه در بازار به نام‌های متنوعی شناخته می‌شود از جمله‌ سپراتور، تاچ کش، جدا کننده تاچ و ال سی دی گوشی و .... اشاره نمود.

اهمیت خرید دستگاه تعویض گلس را می‌توان در کاربرد اضطراری آن جستجو نمود به گونه‌ای که به گفته‌ی کارشناسان مطرح این حوزه، امکان انجام تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند و نوین بدون حضور دستگاه تعویض گلس امکان پذیر نخواهد بود، چرا که بدون برداشتن تاچ و ال سی دی دسترسی به نقاط مهم و کلیدی ساختار کلی تلفن همراه امکان‌پذیر نخواهد بود.

پس از ظهور دستگاه تعویض گلس و امکان برداشتن تاچ و ال سی دی، بدون شکستگی یا آسیب به فلت که به طرز عجیبی در تسهیل فرایند تعمیرات موبایل تأثیر داشت، انواع زیادی از آن توسط کمپانی تولید و به بازار هدف عرضه شد. از این رو برای خرید این دستگاه، نیاز به راهنمای خرید و شناخت بهترین مدل‌های موجود از دستگاه تعویض گلس در بازار می‌باشد.

انواع دستگاه تعویض گلس

دستگاه فریزر؛ این دستگاه با تولید سرمای بسیار، گلس را از سطح گوشی جدا می‌کند و به علت انجمادی که اتفاق می‌افتد ریسک خطر در فرایند تعویض گلس به شدت کاهش می‌یابد. این مدل از دستگاه تعویض گلس بیش از هر مدلی برای دستگاه ال سی دی فلت و تاچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سپراتور؛ دستگاه سپراتور کاملاً بر خلاف دستگاه فریزر عمل کرده و با تولید گرما، امکان جدایی گلس شکسته از سطح نمایشگر را فراهم می‌کند. در خرید این نوع دستگاه می‌بایست به سه نکته‌ی مهم توجه نمود از جمله اندازه صفحه حرارتی، جنس صفحه حرارتی، میزان دمای تولید شده توسط دستگاه گلس سپراتور.

دستگاه لمینت؛ دستگاه لمینت، برای جایگزینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمانی که گلس گوشی دچار شکستگی می‌شود، دستگاه لمینت با پرس گلس جدید و از بین بردن حباب‌های به وجود آمده، بیشتر در مقام نصب گلس جدید حاضر می‌شود.

برندها و قیمت دستگاه تعویض گلس

همان‌گونه که در ابتدای متن اشاره شد برندهای زیادی چون TBK , EASY FIX , YAXUN , HIRUYERI و.... در زمینه تولید و عرضه‌ی دستگاه تعویض گلس به بازار فعال‌اند. اما محصولات این برندهای سرشناس تنها به یک مورد محدود نبوده و در انواع مختلفی قابل دسترسی و خریداری هستند. این‌ که خرید این نوع دستگاه از کدام کمپانی یا نمایندگی باشد، به علل مختلفی مرتبط است که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان قیمت دستگاه تعویض گلس دانست. قیمت خرید دستگاه تعویض گلس موبایل را نمی‌توان به صورت عددی ثابت و یکسان بیان نمود، چرا که قیمت این دستگاه نیز همچون سایر ابزار و لوازم الکترونیکی، در گرو گزینه‌ها و شرایط متفاوت و خاصی است. ویژگی‌هایی چون برند دستگاه، مرکز عرضه دستگاه، اصالت کالا، سال تولید، تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه و .... از جمله مواردی هستند که بر قیمت دستگاه تعویض گلس، تأثیر مستقیم دارند.

از جمله بهترین مدل‌های دستگاه تعویض گلس عبارتند از:

  • سپراتور و حذف کننده چسب از سطح صفحه‌ی OCA یاکسون YAX 947
  • دستگاه حرارتی سان شاین مدل SS 918 E
  • سپراتور و تنور و تاچ بردار یاکسون مدل YX 943
  • سپراتور، تنور و تاچ بردار ام تری انگل
  • سپراتور دو مکشه سان شاین مدل S 918 p
  • دستگاه تعویض گلس ۱۲ اینچی XH
  • سپراتور مخصوص آیفون سان شاین مدل SS 918 XM و ......

البته گفتنی است که در هنگام خرید این دستگاه می‌بایست چند کالای جانبی از قبیل سیم جدا کننده، دستگاه تمیز کننده ال سی دی، شابلون فلزی، پد سلیکونی و ..... را نیز تهیه کنید.

معرفی و راهنمای خرید بهترین دستگاه تعویض گلس موبایل

اگر قصد خرید دستگاه تعویض گلس از مرجعی معتبر و با قیمت مناسب اما کیفیت بالا دارید، امگا ابزار فروشگاه پیشنهادی ما به شما است. امگا ابزار فروشگاه اینترنتی لوازم و ابزار تعمیرات موبایل، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراجع عرضه لوازم جانبی موبایل و تبلت، همچنین ابزار لازم جهت تعمیرات دستگاه‌های هوشمند، با شعار "امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیر موبایل، با بهترین کیفیت"، همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است. امگا ابزار با در نظر گرفتن مزایایی چون ضمانت کیفیت کالا، ارسال سریع به سراسر کشور، تضمین قیمت و اصالت کالا، ضمانت عودت وجه در صورت ایجاد مشکلات ظاهری و فنی و .... نام خود را به عنوان یکی از سرآمدترین‌های حوزه فروش لوازم جانبی تلفن همراه و تعمیرات آن در اذهان به ثبت رسانده است. با خرید از امگا ابزار نگرانی از بروز مشکل در حین کار را نخواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شناخت امگا ابزار، مشاهده محصولات مختلف عرضه شده در امگا ابزار و خرید لوازم مورد نیاز، می‌توانید به وبسایت این مجموعه با نشانی الکترونیکی https://omegaabzar.com/ مراجعه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524370