۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کتاب کودکانه «عروسکم گم شده» منتشر شد

کتاب «عروسکم گم شده» به نویسندگی بهناز ضرابی‌زاده که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده، قصه‌ دختربچه‌ای است که هنگامِ بازی در پارک، یک لنگه جوراب سفید عروسکی را پیدا می‌کند و در ذهن خود برای آن داستان می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «عروسکم گم شده»، نوشته‌ بهناز ضرابی‌زاده، با تصویرگری فروغ یعقوبی منتشر شد.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کتاب را در گروه داستان‌های فارسی با قطع رحلی در ۳۲ صفحه تمام‌رنگی، برای گروه سنی نوخوان (۷+) منتشر کرده است.

«عروسکم گم شده»، قصه‌ دختربچه‌ای است که در هنگام بازی در پارک، یک لنگه جوراب سفید عروسکی را پیدا می‌کند و در ذهن خود برای آن داستان می‌سازد.

در بخش ابتدایی داستان این کتاب آمده است: «من و مادرم تابستان‌ها به پارک می‌رویم. یک روز توی پارک چشمم افتاد به لنگه جوراب سفید عروسکی که روی چمن‌ها افتاده بود. فکر کردم حتما دختربچه‌ای دیشب با پدر و مادرش به پارک آمده و عروسکش موقع آب‌بازی خودش را خیس کرده و دختربچه مجبور شده لباس‌های آن را عوض کند؛ اما در تاریکی شب، یک لنگه جوراب آن را جا گذاشته است. بعد هم تندتند فکرهای دیگری به ذهنم رسید و حتی به‌جای یک لنگه جوراب فکر کردم عروسک روی چمن‌ها جامانده و همان وقت با آن عروسک جامانده یک داستان ساختم.»

قیمت کتاب «عروسکم گم شده» ۱۶هزار تومان است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =