اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۳ خرداد در دیدار صمیمی با تعدادی از جانبازان، موضوع پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از «ایثار»، مهندس سعید اوحدی در دیداری که ۹۰ دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اقدامات و حمایت‌های دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: درخصوص معوقات ماده ۳۸، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر می‌شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده ۳۸ به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته‌اند پرداخت خواهد شد.
در ادامه این نشست صمیمی، جانبازان سؤالاتی در مورد بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۰، موضوع واگذاری خودرو به‌صورت اقساطی، تسهیلات مسکن و ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین حق پرستاری مطرح کردند که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحات و پاسخ‌های لازم را به این عزیزان ارائه کرد.
گفتنی است، صبح امروز تعدادی از جانبازان گرانقدری که تحت پوشش ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قرار گرفته‌اند، به‌منظور اطلاع از چگونگی پرداخت معوقات خود در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع و خواستار دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند که مهندس اوحدی به محض اطلاع از حضور جانبازان و پایان همایش سراسری تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 جانبازان حاضر در این نشست ضمن ابراز محبت و تشکر از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پشتیبانی خود را از سیاست‌ها و رویکرد جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =