‍ دستگیری عاملان تیراندازی با جان فشانی ماموران انتظامی خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ عامل تیراندازی و قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ "عباس دولتشاهی "درتشریح این خبربیان داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع  یک  فقره درگیری با سلاح گرم ، بلافاصله چندین اکیپ گشت های انتظامی در محل حاضر، قبل از حضور ماموران منازعین فرار که با انجام اقدامات پلیسی صورت گرفته عاملان  شناسایی شدند.
 
وی افزود: با هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم محل اختفاء عاملان درگیری  محاصره که در حین عملیات ، احدی از عاملان درگیری مبادرت به شلیک گلوله به سمت ماموران انتظامی می کند که با  قاطعیت و پاسخ آتش به افراد مخل نظم و امنیت  هر ۲ نفر زمین گیر و دستگیر شدند.
 
این مقام انتظامی گفت: متاسفانه در این درگیری احدی از کارکنان انتظامی خرم آباد بر اثر اصابت گلوله افراد مسلح مجروح که با تلاش تیم پزشکی تحت درمان است.
 
فرمانده انتظامی خرم آباد خاطر نشان کرد: هر کجا و هر لحظه  افرادی بخواهند مخل نظم و امنیت و آسایش مردم شوند پلیس با جان فشانی و قاطعانه در مقابل آنان خواهد ایستاد و هرگز اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =