درخواست جهانگیری از شورای نگهبان بعد از افشاگری مصلحی درباره ردصلاحیت آیت الله هاشمی

جهانگیری در رشته توئیتی نوشت: به عنوان رییس ستاد  آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢، از شورای محترم نگهبان می‌خواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به افکار عمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر ، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در واکنش به سخنان حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم درباره دلایل رد صلاحیت شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ۹۲ در رشته توئیتی نوشت:

اظهارات دیرهنگام وزیر اطلاعات دولت دهم تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

بر اساس چه گزارش‌ها و مستنداتی درباره مهم‌ترین مسائل کشور حتی در شورای نگهبان تصمیم سازی و تصیم‌گیری می شود؟

با اندیشه انقلاب، منطق جمهوریت و  قانون اساسی  میزان رای مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ایران؟

حتی امنیت و اقتدار کشور هم با انتخابات حداکثری تامین می‌شود و هر تقصیر و قصوری در این مهم لطمه به کیان جمهوری اسلامی ایران است.

از تاریخ پند بگیریم و نادیده گرفتن قانون و حقوق اساسی ملت را در قبال مصلحت سنجی‌های امنیتی و سلیقه‌های سیاسی تهدیدی برای  جمهوریت، مردم سالاری، عدالت، آزادی و امنیت ملی بدانیم.

به عنوان رییس ستاد  آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢، از شورای محترم نگهبان می‌خواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به افکار عمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر ، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم نماید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525202

برچسب‌ها