۱ نفر
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
پاداش ویژه وزیر برای شکست دادن عراق

سایت فدراسیون فوتبال نوشت:اعضای تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی برابر عراق و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی پاداش ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

 تیم تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۰۰ فردا شب (سه‌شنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در گروه C آسیا به مصاف عراق می‌رود. شاگردان اسکوچیچ برای قطعی کردن صعود خود و راهیابی به مرحله بعد، نیازمند شکست عراق و صدرنشینی هستند.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با پیشنهاد شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و موافقت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به  دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان معادل پنج هزار یورو به هر یک از اعضای تیم‌ملی پرداخت خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 4
    آقای سلطانی فر چرا در زمان کی روش این قدر ولخرجی نمی کردی برای اینکه پول گزافی ازاینطریق به ۷بازیکن پرسپولیس برسداینقدرازبیت المال که حق کل جوانان کشوراست فضل و بخشش میکنی آقای رییسی لطفا رسیدگی نمایید
  • GB ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 3
    هیچوقت بازیکن مهمی نبوده ام و طبیعتا در تیم ملی هم بازی نکرده ام!! اما بازیکنان فوتبال امروزه از نظر درآمد بسیار بی نیاز به نظر می آیند آیا پاداش های مالی برای آنها ایجاد انگیزه می کند؟ یعنی بازیکن تیم ملی بودن و تلاش برای پیروزی و خوشحال کردن بیش از هشتاد میلیون نفر احساس غرور و پاداش ندارد که باید حتما با پول آن را به دست آورد؟ البته جای بازیکنان نیستم و تجربه ای ندارم اما حس عجیبی از این پاداش ها بوجود می آید. شخصا دوست داشتم به بازیکنان تیم ملی می گفتند اگر بازی را ببرید به نام شما یک کتابخانه در مدرسه ای در فلان روستا ساخته می شود. من اگر بازیکن تیم ملی بودم از این پاداش بیشتر لذت می بردم.