در سینماها فوتبال پخش کنید، چون باعث شور و نشاط و بهبود اقتصادی می‌شود

موافقان پخش فوتبال در سالن‌های سینما، در پاسخ به پرسش خبرآنلاین، دلایلی چون ایجاد شور و نشاط، بهبود وضعیت اقتصادی کسب و کارها و آشنایی بیشتر مردم با هنر هفتم را، به عنوان دلیل موافقت خود ذکر کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش مسابقه‌های فوتبال در سالن‌های سینما، همیشه موافقان و مخالفان خود را داشته است. این‌بار هم که بازی‌های تیم ملی در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ در آسیا در حال برگزاری است، این اتفاق، اعتراض‌ها و انتفادهایی را در پی آورد تا سرانجام، پخش دیدار حساس ایران و عراق، با وجود بلیت فروشی، چند ساعت مانده تا آغاز بازی، لغو شد.

برای ارزیابی این اتفاق، از کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظر خود را با ما در میان بگذارند و بگویند موافق پخش فوتبال در سالن‌های سینما هستند یا مخالف.

سینما جای فوتبال نیست

در پاسخ به این پرسش، کاربری با قاطعیت نظر داده است: «نه، سینما، اسمش رویش هست.»

سلطان هم در تایید نظر قبلی نوشته: « سینما جای فیلم هست نه فوتبال !!! هر چیزی باید سر جای خودش باشد.»

دیگری هم تاکید کرده است: «نه، چون‌که انگیزه اصلی این کار این است که اوضاع کساد و بی‌رونق سینماها، از این طریق جبران بشود، برای سوت و کور بودن سینماها، فیلم خوب باید تولید بشود نه این‌که فوتبال پخش شود. مگه تلویزیون خانه چه مشکلی دارد، راحت لم می‌دهیم روی مبل و تخمه می‌شکنیم.»

و مخالفی دیگر نظر داده: «می‌توانند بازی پخش کنند اما دیگر اسمش سینما نیست. این تغییر کاربری است. به جای این‌کار، باید دید علت چیست، اگر می‌خواهید به سینمادارها لطف کنید، بگذارید بنده‌خداها، اجازه نمایش فیلم‌های روز دنیا را داشته باشند، اگر می‌خواهید به سینمای ایران لطف کنید، این‌قدر پا روی گلوی تولیدکنندگان و کارگردانان نگذارید،این ممیزی و صدور مجوز، ریشه سینما را خشکانده است.»

کاربری هم کوتاه نوشته است: «موافق نیستم، باعث فساد می‌شود.»

چون شور و نشاط می‌آورد، موافق هستیم

در مقابل مخالفان نمایش بازی فوتبال در سینماها، مخاطبانی هستند که موافق این امر هستند.

مخاطبی دیگر در موافقت نوشته است: «هر طرحی که نشاط و شادی را در جامعه به وجود آورد، خوب است.»

در تایید نظر بالا، کاربری هم تاکید کرده: «من موافق هستم. در بازی‌هایی مثل دربی تهران و یا جام جهانی و .... سالن‌های سینما پر خواهند شد و یک تفریح و هیجان سالم رخ خواهد داد. البته پس از اتمام پاندمی کووید.»

کاربری با نام حسنعلی هم در تایید این طرح تاکید کرده: «خیلی موافقم، چون فضا و شرایط خوبی برای دیدن فوتبال و واکنش‌های هیجانی دارد.»

گردش چرخ اقتصاد و درآمدزایی

کاربری از دیدگاه اقتصادی به ماجرا نگاهی انداخته و نوشته: «اگر این موضوع باعث می‌شود که چرخ اقتصادی سینماها به گردش دربیاید، اتفاق بسیار خوبی است اما به شرط آن‌که تمام پروتکل‌ها رعایت شوند.»

دیگری هم در راستای نظر قبلی گفته است: «با پخش فوتبال در همه مکان‌های عمومی موافقم، چون برای بخش خصوصی درآمدزایی دارد.»

داریوش علی‌پور نظر داده است: «به نظرم عالی است و بابت حمایت از سبنماها، نباید حق پخش دریافت شود.»

سینماروها، بیشتر خواهند شد

دیدگاه مخاطبی دیگر هم این است: «به نظر من کار بدی نیست افرادی که اهل سینما نیستند، با رفتن به آن محیط، ممکن است جذب فیلم‌های سینما هم بشوند.»

و دیگری هم با این نظر، تاکید کرده است: «موافق هستم، چون مردم بیشتر به سینما جذب می‌شوند و هم فوتبال می‌بینند و هم فیلم‌های دلخواه و جدید را تماشا می‌کنند.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    اکثریت نظرات مخالف بوده، ولی شما اصرار دارید نظر موافق را در تیتر القا کنید، این یعنی به نظر سنجی اعتقادی ندارید و به اون چه که خودتون دلتون میخواد اعتقاد دارید. منم میگم فوتبال جیش در سینما نیست، دو روز دیگه تیمشون ببازه، همون بلایی را سر سینما میارن که سر اتوبوس های شرکت واحد یا صندلی های ورزشگاه میارن،
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    تا وقتي كروناست و واكسيناسيون همگاني نيست و تا وقتي هنوز آدمها به خاطرش ميميرند و هزينه هاي درمان در خانه و نسخه هاي يك كروناي نه از نوع شديدش در خانه ٥ الي ٦ ميليون و در بيمارستان و آي سي خدا ميدونه هزينه داره حق نداريد از همچين مثلا ايده هايي بنويسيد تا چه رسد به اين گونه تبليغات لوث شده و مزخرف براي سينماداران