۹۴۵هزارنفر از شهروندان قزوینی واجد شرایط رای هستند

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۴۵هزار و سه قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز شرایط رای هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین  با اعلام این خبر اظهار کرد: از بین واجدان شرایط رای، ۲۲هزار و ۱۵۷نفر رای اولی هستند.

حبیبی با اشاره به یک هزار و ۱۸۷شعبه اخذ رای در این استان، تاکید کرد: ۳۰هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت در راستای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان حاضر هستند و فعالیت تبلیغاتی نامزدها نیز از ساعت هفت صبح فردا ممنوع خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: تمام اقلام مورد نیاز انتخاباتی شامل صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه و سایر اقلام بهداشتی نیز به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

حبیبی یادآور شد: زمان آغاز رای‌گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه، ۲۸خردادماه جاری آغاز خواهد شد و با مجوز ستاد ملی کرونا، در صورت نیاز، امکان تمدید زمان انتخابات و رای گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد یافت و تمامی اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =