۰ نفر
۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸

فارس نوشت:

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران گفت: مرحله دوم انتقال کارمندان از استان تهران از امروز آغاز شد.

افشین سفاهن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: ستاد اجرایی مرحله دوم انتقال کارمندان از استان تهران تشکیل شده و تقاضاها نیز از سوی افراد جمع آوری شده است.

وی در خصوص بر طرف کردن مشکلات احتمالی در انتقال کارمندان از استان تهران گفت: کارگروهی در استانداری تهران تشکیل شده و نسبت به اصلاح مشکلات احتمالی اقدام می‌شود.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران بیان داشت: انتقال کارمندان از استان تهران به صورت کاملاً داوطلبانه انجام می‌شود و هیچ اجباری برای کارمندان نیست.

سفاهن خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در مرحله دوم 10 هزار نفر در استان تهران متقاضی انتقال باشند.

وی به شرکت‌ها و مراکز خصوصی نیز توصیه کرد: برای کاهش هزینه‌ها نسبت به انتقال کارمندان اقدام کنند.

سفاهن از ارزیابی عملکرد ادارات استان تهران خبرداد بیان داشت: مدتی است که این طرح آغاز شده و تا به امروز 50 درصد این طرح اجرایی شده است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران خاطرنشان کرد: 64 دستگاه اداری استان تهران طی دو مرحله ارزیابی و نتایج آن در جشنواره شهید رجایی اعلام می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    کارمندان گروه خودرو سازی بلاتکلیف مانده این فرایند متولی ندارد؟ متولی چگونه در مقابل انتقال کارکنان شرکت بزرگ خودرو سازی به شرکتهای تابعه اش مانده است وتقریبا"عاجز شده ؟
  • بدون نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    4 0
    لطفا وضعيت کارمندان انتقال به زور سازمان ميراث فرهنگي را بررسي نماييد و ببينيد که چه بلايي سرشان آمده بعد کارمندان را آواره کنيد