واکنش آلکنو به انتقادها علیه میلاد عبادی‌پور

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: عبادی‌پور در حال نزدیک‌ شدن به شرایط ایده‌آلش است و انتقادها از وی برایم مهم نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل اسلوونی در هفته چهارم لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: فاصله کمی با تیم اسلوونی داشتیم و چیزی نمانده بود که بازی به ست پنجم کشیده شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: عامل انسانی هم در بازی اثر گذاشت و سرویس حریف در پایان ست چهارم به تور برخورد کرد و وارد زمین ما شد. خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم.

آلکنو در مورد انتقادهای وارد شده به میلاد عبادی‌پور تصریح کرد: من به عبادی‌پور اعتقاد کامل دارم و او در حال نزدیک شدن به فرم ایده‌آل خود است. انتقادهایی که از او می‌شود هم برایم مهم نیست.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    13 5
    جناب الکنو : شما لطفا بازیهای این محمد موسوی را که از چهار سال قبل تا به حال انجام داده نگاه کنید او در امتیاز 23-23 یا 24-24 همچنان سرویس اش از تور عبور نمیکند امروز هم همان اتفاق افتاد. این عبادی پور هم به همین درد گرفتار است. ابشارهای ما دائما برمیگردد و تبدیل به امتیاز نمیشود درست برعکس تیم اسلونی که تمام ابشارهایش در زمین ایران خوابید. چه بلائی سر " غفور" که از تیم محو شده؟
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 0
      امیر غفور مصدومه
  • خودم IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    12 9
    بعله .....وقتی چنان عبادی پور چهار چنگولی زمین رو گرفته که اصلا یک ثانیه هم تعویض نمیشه ...معلومه پارتیش کمتره وزیر نیست.....
  • محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    12 3
    در ست اول نگران شدیم که نکنه این تیم ایران نیست ولی در ست های بعدی خیالمون راحت شد که چرا، این همون تیمه با اشتباهات فراوان!
  • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    9 7
    خدا همهشونو حفظ کنه هر طور بازی کنند و مربی تایید کنه قبوله
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    9 8
    آفرین آقای آلکنو باید به شما و آقای عبادی پور تبریک بگم میلاد جان اصلا بازیکنی نیستن که راحت به حریف امتیاز بدن و اگر هم این اتفاق افتاده فقط برای همین کامنت های تضعيف روحیه شده از جانب عده‌ای هست نه مردم ایران که همیشه دوستدار آقای عبادی پور و تیم ملی والیبال هستن من به عنوان یک نوجوان 14 ساله ایرانی از آقای عبادی پور میخواهم که به شایعاتی که از جانب یه عده هست توجهی نکنن بلکه برای خودشان یادآور خاطرات و شاهکار هاشون در تیم ملی والیبال باشن دستمریزاد آقای عبادی پور عزیز و توانا لطفا برای من و هم سالانم که هوادار شما هستیم افتخار کسب کنید و بازی های بعدی را ببرید تا همه‌ی آنهایی که شما را تضعيف روحیه میکنن متوجه بشن که دوری از خانواده و بازی بدون تماشاگر و آن تمرین های سخت چه فشارهایی بر روی انسان می‌آورد با آرزوی موفقیت برای شما آقای عبادی پور عزیز و تیم ملی والیبال قهرمان ایران و خواهش میکنم روحیه خودتان را با یادآور شدن فالوور هاتون حفظ کنید ما مردم با فرهنگ ایرانی دوستون داریم خیلی زیاد
  • رضا افشار IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    12 4
    شاهنامه آخرش خوشه ، به والله قسم که با این تیم در المپیک هم بجایی نخواهیم رسید ، آقای مربی: عبادی پور هم مال تو ، اصلا با خودت ببر خونه تون تا اعتقاداتت بیشتر بشه . اعتقاد توام برای ما مردم اصلا مهم نیست ، مهم اینه که عبادی پور گند زده به والیبال ایران . واینو همه مردم لمس کردند.
  • عمادی IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    6 3
    آقای مربی آقای عبادپور‌اصلا خوب بازی نمی‌کنند تمام ابشارهایش هم ضعیف ولبشتر‌موقغها به بدنه تور میزنند در سرویس اگه یکی خوب زد دومی رو خراب کرده است وابشارهایش آنقدر ضعیف است که یک بچه ده ساله او رو میگیرد ومساع دیگه آنقدر در قسمت عقب نمی‌توانند توپها رو‌جمع‌کنند‌وخلتصه اصلا در حد اندازه تیم ملی فعلی نیست ودر رمان‌حسای توپهایی خراب کرده که باعث باخت تیم شده واین که بد بازی‌میکنه شما اصلا او رو تعویض نمیکنید وعلت باخت ها اشتباه شماست که اصلا او رو تعویض نمیکنید ۷۰پرصد باخت ایران به علت بازیهای ضعیفش است وتعویض نکردن سما
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    14 1
    لیگ جهانی جای تمرین برای آمادگی تیم هست نه تک تک بازیکنان. وقتی بازیکن آماده تری داریم که نباید تیم برنده رو به باخت بدیم. اشکال کار در اینه که غیر از ولاسکو کسی برای مملکت ما دلسوزی نداشت و براشون برد و باخت تیم ما فرق نمی کنه. کاش فدراسیون والیبال یک بار هم که شده به مربی های داخلی اعتماد می کرد. گیریم همین نتایج رو می گرفتیم. اونا لااقل به این کشور ان شاءالله عرق ملی دارن و این جور خونسرد از عملکرد بسیار بد یک بازیکن دفاع نمی کنن. عبادی پور بازیکن خوبیه ولی توی این لیگ به هر دلیلی بسیار ضعیف عمل کرد و توی دو سه تا بازی رسما عامل باخت تیم بود. این همه اصرار برای به باد دادنتیمی که در بهترین وضعیت خودش در چند سال گذشته اس واقعا جای سئوال داره.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 4
    این مربی وتیم چینی خیلی ضعیفی داره
  • میثاق IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    11 3
    واقعا ی بچه ام میفهمه عبادی پور با پارتی تو تیم ملی هست وگرنه اصلا آماده نیست و پشت سرهم سرویس خراب میکنه و اسپک خراب میکنه. حالا موسوی اگر ی سرویس خوب میزنه یکی خراب میکنه ولی تو پست دفاع داره خوب عمل میکنه کما اینکه معتقدم اونم نباید سرویس خراب کنه . این اسفدیار بنده خدا به این خوبی سرویس زده همش بیرونه ، این سعادت خوب سرویس میزنه بیرونه ، غفور ک محو شد از تیم ، آخه چرا باسرنوشت والیبال و جوانهای با استعداد بازی میکنید !!!؟
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      2 0
      غفور مصدومه پست سعادت هم با پست عباری پور فرق میکنه معلوم شد خیلی چیزی از والیبال نمی فهمی
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      اسفندیار و شریفی چی؟ توی پست عبادی پور نیستند؟ از اینجا معنوی نژاد و میرزاجانپور و... نمی شد برد؟ ناف تیم ملی رو به اسم عبادی پور و معروف بریده ان که نشه عوضشون کرد؟ سید بازیکن بسیار با غیرت و کارآمدیه ولی وقتی سرویس هاش دائما توی تور یا بیرون زمین می خورن نمی شه موقع سرویس عوضش کرد؟ کاری که ولاسکو می کرد و تشکری رو می ذاشت جاش؟
  • رضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    آخه چرا بازیکنانی مثل میلاد و سید که باتجربه و جهانی هستن اینقدر سرویس و اسپک خراب می کنن مگه آماتور هستن؟!! بعد چرا آرمان صالحی اینقدر افتضاح بازی می کنه تعویض نمیشه؟!!مگه آقای حضرتپور خیلی باتجربه تر و بهتر از ایشون بازی نکردن؟! مربی جان قبول کن و لجبازی نکن!بجاش بازیکن را چندجلسه تنبیه کن تا یاد بگیره بخدا جدی میگم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 0
    خوب بازی کرد انصافا
  • رضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    2 0
    مهم ترین ضعیف تیم ملی ما در قسمت حمله است یعنی جایی که ما اسپک هایمان به امتیاز تبدیل نمی‌شود. مهم ترین ضعف‌ میلاد ک به تیم ضربه وارد می‌کند عدم امتیاز گیری از آبشار ها میباشد و نه سرویس .محمد موسوی هم در سرعتی زدن به شدت افت کرده اما در دفاع قابل قبول بوده است ,که البته این اصلا راضی کننده نیست چون سرعتی زن در وهله اول باید بتواند مهاجم خوبی باشد وبعدمدافع و همین عامل‌ باعث شده که سعید معروف بیشتر رو به پاس های بلند بیاورد که احتمال بلاک شدن آن توسط حریف زياد می‌شود.
  • صادقی US ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 0
    بااین‌مربی‌تیم‌والیبال‌راه‌به‌جایی‌نمبره‌‌‌ازلحاظ‌آنالیز‌خیلی‌ضعف‌هستش
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام، ببینید اساتید، اگه مربی هم بخواد بیاد این مسائلی که شما میگید را به عبادی پور بگه که دیگه از لحاظ روحی نابود میشه، واقعا فکر می‌کنید مربی اینها را نمیدونه؟قطعا میدونه، ولی نمیخواد که بازیکن تخریب روحی بشه
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      اولا بازیکنی که به صرف تعویض شدن به قول شما روجیه اش تخریب می شه بازیکن نیست. بعد هم ملتی که می بینه می تونه سرفراز باشه ولی به تیم ته جدول می بازه، روحیه اش تخریب بشه اشکالی نداره؟ بازیکن تیم ملی قبل از هر چیزی باید به فکر مملکت و مردم خودش باشه نه رسیدن به چیزهای دیگه توی لیگ های خارجی. رفقا اگر تصور کرده ان که با این مدل بازی می تونن همچنان لژیونر بمونن توی اشتباه محض هستند
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بی خیال آقای آلکنو