۱ نفر
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
واکنش زیدان به جدایی راموس از رئال/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، سکوت خود را شکست و درباره جدایی راموس از رئال صحبت کرد.

زین الدین زیدان پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید سکوت خود را شکست و از او برای سال هایی که در رئال مادرید گذرانده تشکر کرد. زیدان از زمان جدایی‌اش از رئال مادرید در پایان فصل و پس از اینکه برای دومین بار از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد، ترجیح داده تا سکوت پیشه کند.

سرمربی فرانسوی پس از جدایی از رئال در نامه ای سرگشاده دلایل خود را برای تصمیم به کناره گیری اعلام کرد اما از آن زمان از صحبت با خبرنگاران طفره رفته است.

واکنش زیدان به جدایی راموس از رئال/عکس

زین الدین زیدان در واکنش به این اتفاق در اینستاگرام خود نوشت: "اسطوره. افتخار و لذت بزرگی بود که تو را به عنوان هم‌تیمی  بازیکن در اختیار داشتم. یک کاپیتان فوق العاده در طول تاریخ. خیلی ممنون به خاطر همه چیز."

این جملات احساسی زیدان حرف های است که این روزها و پس از قطعی شدن جدایی راموس از رئال بسیار تکرار شده اند، مخصوصا که کاپیتان اسطوره ای سپیدپوشان در طول این 16 سال به افتخارات متعددی با رئال دست یافته است.

راموس نیز ماه گذشته وقتی زیدان باشگاه را ترک کرد به همین اندازه سرمربی سابق خود را گرامی داشت و نوشت: "از زندگی لذت ببر، از خانواده لذت ببر. یک بغل حسابی، مرسی مستر، مرسی زیدان. "

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =