۱ نفر
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
کامبک بلژیک مقابل میزبان با درخشش KDB

تیم اول رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال با کسب دومین برد متوالی خود در مرحله گروهی یورو، دومین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین بازی از شب هفتم (شب دوم از دور دوم رقابت‌های مرحله گروهی) امشب (پنجشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم‌های فوتبال بلژیک و دانمارک در ورزشگاه پارکن شهر دانمارک به مصاف هم رفتند که این بازی را بلژیکی‌ها با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

بلژیک در حالی با کسب دومین برد متوالی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه B باقی ماند و به عنوان دومین تیم پس از ایتالیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد که نیمه اول این بازی را باخته بود.

در این بازی دانمارکی‌ها شروعی طوفانی داشتند و در همان دقیقه دوم توسط یوسف پولسن به گل رسیدند. این سریع‌ترین گل شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا از ابتدای مسابقات تا به امروز بود. این گل اما سبب نشد که دانمارک دست از بازی هجومی بردارد و حملات این تیم ادامه پیدا کرد و حتی می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری یک گله تیم میزبان در نیمه نخست به پایان رسید. یکی از حواشی مهم نیمه نخست این بازی توقف بازی در دقیقه دهم برای تشوق کریستین اریکسن، هافبک تیم فوتبال دانمارک بود که در بازی قبلی این تیم برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و به سبب آن هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.

در نیمه دوم  با ورود کوین‌دی‌بروینه، ستاره خط میانی بلژیکی‌ها به میدان (ستاره منچسترسیتی به دلیل مصدومیت بازی اول تیمش را از دست داده بود) ورق کاملاً به سود بلژیک برگشت و اضافه شدن ادن ازار ستاره خط میانی رئال مادرید هم بر قدرت تیم اول رنکینگ فیفا افزود. ورود این دو بازیکن خیلی زود تأثیرش را گذاشت و در دقیقه 55 بود که کوین‌ دی‌بروینه با ورود به محوطه جریمه دانمارک و ارسال یک پاس عالی، هم‌تیمی‌اش تورگان ازار را با دروازه خالی حریف تنها گذاشت و او هم گل تساوی را به ثمر رساند. 15 دقیقه بعد بلژیکی‌ها گل دوم را به ثمر رساندند و این بار هم ستاره منچسترسیتی نقشی مستقیم در رقم خوردن آن داشت. پاس این گل را ادن ازار داد و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس هم با یک شوت از بیرون محوطه جریمه کاسپر اشمایکل را مغلوب کرد.

این گل در نهایت باعث ثبت دومین برد متوالی شاگردان روبرتو مارتینس شد تا آنها با 6 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول گروه B تثبیت و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

دانمارک اما با قبول دومین باخت متوالی چشم به بازی آخرش در مرحله گروهی برابر روسیه می‌دوزد تا بلکه با بردن آن مسابقه به مرحله بعدی صعود کند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =