تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی از چهارشنبه چهارم خرداد در سینما‌های تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین، «جرم» بهترین فیلم بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر با دو نسخه صدا‌برداری سر‌صحنه و با صدای دوبله به صورت ‌سیاه و سفید در تهران در گروه سینما‌های آفریقا شامل، پردیس‌های ملت، زندگی، راگا، شکوفه، تماشا ، و سینماهای افریقا، جی، گلریز، پایتخت، اریکه ایرانیان، فرهنگ، ماندانا، فلسطین، آستارا، ایران، بهمن، شاهد، کارون، حافظ، مرکزی و فرهنگسرای اشراق  به نمایش درمی‌آید.

جرم

«جرم» که بیست‌و هشتمین فیلم بلند کارنامه مسعود ‌کیمیایی پس از فیلم «محاکمه در خیابان» است، در بیست ‌و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از سوی داوران به عنوان بهترین فیلم جشنواره سیمرغ بلورین دریافت کرد و حامد بهداد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و کارن همایون‌فر برنده جایزه بهترین موسیقی متن شدند.

جرم

مسعود کیمیایی هنگام دریافت جایزه بهترین فیلم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت:« این جایزه را نمی­دانم از سی سال پیش جا مانده به من داده می­شود، یا اتفاقی افتاده که به یاد من افتادند. درود به این هیئت داوران که بخش مهم سینمای مستقل را نگاه کردند و به فیلم مستقل جایزه دادند. دسته بندی نبود، من فیلمساز تنها و وابسته به جایی نیستم و با سرمایه شخصی فیلم می­سازم. تشکر می‌کنم از هیئت داوران که این استقلال را این بار احساس کردند و حرمت استقلال در این هیئت داوران نگه داشته شد.»

جرم

«جرم» در دو نسخه با صدابردای سر صحنه اسحاق خانزادی و با نسخه دوبله با مدیریت دوبلاژ خسرو خسروشاهی اکران می‌شود. در نسخه دوبله منوچهر اسماعیلی، چنگیز جلیوند، زهره شکوفنده، ناصر مدقال‌چی، خسرو شمشیرگران، حسین عرفانی، منوچهر والی‌زاده و به همراه 31 نفر در این فیلم صداپیشگی ‌کردند.

جرم

داستان «جرم» درباره مردی به نام رضا سرچشمه با بازی پولاد کیمیایی است که نمی‌خواهد از عقیده‌ای که دارد تخطی کند. بازیگران:  پولاد کیمیایی، حامد بهداد، شبنم درویش. بزرگان: جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، مسعود رایگان، اکبر معززی. با حضور: نیکی کریمی، لعیا زنگنه، سیامک انصاری، بهاره رهنما، کیانوش گرامی، جلال پیشوائیان، سوگل خالقی، محمد موید، محراب رضائی، علی اصغر طبسی، مجید علیزاده، نوید لاجوردی، سامان حسینی، شهرزاد مطلق ...و جمعی از هنرجویان و فارغ‌التحصیلان کارگاه آزادفیلم.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدرالدین IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    0 0
    جرم را با کیمیایی در سینما فلسطین در جشنواره دیدم. نسبت به فیلم های خودش بهتر است (چون مفهوم خانواده را خوب مطرح کرده واهمیت آن را فهمیده است) اما بهترین فیلم جشنواره نبود. . همان زمان هم ایراد بزرگ وارد بر آن طراحی صحنه آن بود. ولی این فیلم طراحی هوشمندانه ای دارد. با اینکه داستان در سال های منتهی به انقلاب شکل گرفته ولی مولفه های زندگی امروز را در آن می بینیم. این بدین معنی است که داستان را با شرایط امروز تظبیق دهیم...
  • بیست IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    2 0
    بهترین فیلم جشنواره فجر، البته از نگاه داوران آن !
  • مهرداد IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    2 0
    ما رفتیم دیشب این فیلم دیدیم با بچه ها فوق العاده است هر چی بگم کم گفتم
  • شاهرخ IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
    0 2
    من دهم خرداد اين فيلم را ديدم براي جشنواره متاسفم كه اين فيلم شده بهترين فيلم.واقعا آقاي كيمياي بايد ممنون داوران باشد.
  • هاله IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    2 0
    تا الان 4 بار به زیارت این اثر جذاب و بی بدیل رفتم و انصافا جذابیت و زیبایی در تار و پودش هویداست...