مشارکت مردم استان قزوین از مرز ۵۰درصد عبور کرد

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: علیرغم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مشکلات ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم استان قزوین از ۵۰درصد فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با تشکر از حضور مردم فهیم استان قزوین در انتخابات این دوره اظهار کرد: علیرغم تلاش های مستمر دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی که از چند ماه قبل آغاز شده بود و مخالفان کشور با بهره گیری از همه ابزارهای رسانه ای و شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی تلاش زیادی کردند، انتخابات این دوره با کمترین میزان حضور مردم برگزار شود، اما این بار نیز مردم حماسه آفریدند و بر همه نقشه ها خط بطلان کشیدند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: خوشبختانه تا ساعت یک بامداد میزان مشارکت مردم استان قزوین از مرز ۵۰درصد عبور کرده است و می توان اذعان کرد با همه موانع و تبلیغات سوء دشمنان، خوشبختانه مردم حماسه آفریدند و حضور پر رنگ و مطلوبی در انتخابات این دوره داشتند.

او گفت: کرونا با همه خطراتی که در بر داشت مانع نشد که مردم پای صندوق های رای نیایند و در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت نکنند و این شرایط نشان داد اگر کرونا نبود حتما شاهد حضور جمع بیشتری از مردم می شدیم.

حبیبی اظهار کرد: این مشارکت موجب شادی ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و ناراحتی و عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: پس از ساعت ۲ بامداد و اتمام رای گیری بلافاصله شمارش آرا آغاز شد و پس از مشخص شدن رای های شمارش شده ابتدا نتایج انتخابات ریاست جمهوری و سپس شوراهای شهری و روستایی اعلام می شود.

حبیبی بار دیگر از حماسه آفرینی مردم استان قزوین به پاس مشارکت خوب آنها و نیز رسانه های گروهی در اطلاع رسانی مناسب تشکر و قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =