نماینده مردم بهار و کبوترآهنگ در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

فرماندار شهرستان بهار گفت: فتح الله توسلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش خبرآنلاین از همدان  ؛ احسان قنبری در گفتگویی با اعلام اینکه فتح‌الله توسلی با کسب ۳۶ هزار رأی و سالار آبنوش با کسب  ۲۲ هزار رأی در صدر رقابت کنندگان این حوزه انتخابی بودند، افزود: در مرحله نخست ۶۹ داوطلب برای تکیه زدن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت نام کرده بودند که در نهایت پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نظارت، رد صلاحیت و انصراف تعدادی از داوطلبان ۲۰ داوطلب برای تصدی یک کرسی مجلس به رقابت پرداختند.

قنبری اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت داشتند و سقف شرکت‌کنندگان در شهرستان بهار ۵۰ هزار نفر و در شهرستان کبودراهنگ ۶۰ هزار نفر بود.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۰ شعبه در شهرستان بهار و ۱۴۷ شعبه در شهرستان کبودرآهنگ آماده جمع‌آوری آرای مردمی برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =