ماتادورها در حسرت پیروزی

آخرین بازی دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی دو دوم مرحله گروهی یورو 2020 و در گروه E تیم های اسپانیا و لهستان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

آلوارو موراتا روی پاس جرارد مورنو توانست اولین گل اسپانیا در این جام را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. ابتدا کمک داور بازی این گل را مردود اعلام کرد اما در ادامه VAR صحیح بودن آن را تایید کرد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 43 مهمترین موقعیت لهستانی‌ها را به وجود آورد که اونای سیمون، دروازه‌بان اسپانیا او را در گلزنی ناکام گذاشت. این تنها شوت داخل چارچوب لهستانی‌ها در نیمه نخست بود.

در دقیقه 54  این مسابقه و روی غفلت مدافعان اسپانیا لواندوفسکی بهترین بازیکن سال فیفا با یک ضربه سر دروازه سیمون را باز کرد تا لهستانی ها بازی را به تساوی بکشانند. اما خطای مودر روی مورنو چند دقیقه بعد از این گل سبب شد اسپانیایی ها صاحب ضربه پنالتی شوند و خود مورنو پشت ایستاد اما توپ او به تیر برخورد کرد و موراتا هم توپ برگشتی را به بیرون زد. بعد از این اتفاق بازی از تب و تاب افتاد و لوئیس انریکه با تعویض های خود تلاش کرد جریان بازی را به نفع اسپانیا تغییر بدهد اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

اسپانیا برای صعود حالا باید مقابل اسلواکی به پیروزی برسند.دیداری که ممکن است منجر به حذف ماتادورها از یورو شود.

ماتادورها در حسرت پیروزی

ماتادورها در حسرت پیروزی

ماتادورها در حسرت پیروزی

بیشتر بخوانید: یک رکورد خاص در انتظار یحیی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =