قدردانی از حضور پرشور مردم استان قزوین در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمالی پور، استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران و استان قزوین قدردانی کردند.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل"

حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم عزیز، متعهد و ولایت مدار استان قزوین در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود.

خدای متعال را شاکریم که ملت شریف ایران و مردم غیور استان قزوین به رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تخریب، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود در انتخابات، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.

اکنون با اتمام فرآیند رقابت های انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ،ضمن دعوت مردم عزیز استان قزوین به تداوم همبستگی، اتحاد و انسجام مسئولانه و همدلانه در ذیل منویات رهبر فرزانه انقلاب و اندیشه های بلند و هدایتگرانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران به ویژه استان ولایتمدار قزوین در پای صندوق های رأی خاضعانه سپاسگزاری و قدردانی می کنیم.

ضمن تبریک به منتخب ملت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی، از خدای متعال توفیق روزافزون ایشان را مسئلت می کنیم.

در پایان از زحمات و تلاشهای صادقانه و شبانه روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صداوسیما، نامزدهای محترم، ستادها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =